![]() |
|
|
|
|||||||
| Register | FAQ | Donate | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#29 (permalink) |
|
Member
|
se tuttu ja turvallinen naperobändi Metallica täälläkin siinä +-10 wee.. siitä kolmisen vuotta eteenpäin kuulin Finntrollin Jaktens Tid levyn, jota vieläkin kovasti arvostan. Sen jälkeen ei paluuta ollut!
|
|
|
|
|
|
#31 (permalink) |
|
Junior Member
|
Nyt purskahdatte nauruun, itekkin meinaan naureskelen yksinäni kun niitä barbie-aikoja ajattelen. ^_^ Niin eli siis Spice Girls!
Mutta kyllä tää mun CoB- fanitus alkaa sitä jo pikkuhiljaa saavuttamaan, ja vielä ihan hyvää vauhtia.. ;D |
|
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Master of the Hate Crew
|
Maidenihan se oli 12 v. ja metallica vähän sen jälkee. Sit 13v.Manowariki uppos ja Slipknot mut bodomi tuli vast siin 13 ja puol v.Teräsbetoniki on iha hyvä
. Tulihan ne bodomin levytki sitte ostettuu paris viikos. Täytin just 15.
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Junior Member
|
Kyllähän se tais System Of A Down olla siinä 10 vuotiaana. Enää en itseasiassa paljookaan kuuntele sitä. Nykysin on sitten In Flames, COB, Metallica, Dimmu Borgir, Iron Maiden ja The Offspring
![]()
Something wild has survived! Last edited by Fainal : September 1st, 2005 at 04:52 PM. |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) | |
|
Maiden of Iron
|
Quote:
Vielä fanitan ihan vitusti ![]()
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Member
|
Ite olin semmone 15-16 kesäinen kun velipoika tuli ja tyrkkäs kätöseen Metallican Kill'em All - levyn ja sano että kuuntelepas systeriki hyvää musaa.Noh tein työtä käskettyä ja Metallicasta se sitten lähti.
Nykyäänkin kuuntelen Metallicaa ja mulle hemmetin tärkeä bändi. Fani myös siis henkeen ja vereen. |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
† Followed the Reaper †
|
Bodom on ainoo kunnon fanitusbändi mitä mul on varsinaisesti ollu.. Ei mikää muu voi samalla tavalla kiinnostaa. Mut ihan ekoja levyjä mitä joskus natiaisena tuli hankittua oli Rednex, Spice Girls, Michael Jackson, Bomfunk MC's, Madonna, Pantera, Waldo's People, Steppenwolf, Offspring... Joskus ostin Follow the Reaper levyn ja kuuntelin ja olin et mitä vitun musiikkia tä on, ok muutamassa ekassa biisissä jotai iha kivaa ja persoonallista.. sit kadutti ku ostin. Joku aika meni ja tuli uusvuosi ja kaverit selas mun levykokoelmaa ja funtsas jee sul on bodomia se on vitun hyvää!! ja löys sen levyn (siis oltii jotai 15), ja pisti ihan täpillä soimaan ja mä olin et vitun kakarat enkä tajunnu yhtää... sit seuraavana kesänä mentii mökille ryyppää ja yks kaveri pisti samaisen biisin soimaan ja olin sillonki et mitä wittua, mut sit se jotenki alko iskeen! Ja siit jotai kuukaus pari ja olin et vittu tä on hyvää kamaa.
Last edited by (__Joonas__) : December 6th, 2005 at 11:14 AM. |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Am I Dead Yet?
|
Njah, tais se olla se Nirvana noin 11-vuotiaana.. Ramonesiakin kuuntelin niinä aikoina. Mut sen jälkeen tuli COB ja kaikenlaiset metallibändit.
|
|
|
#50 (permalink) |
|
I am an egg
|
(Onks Hatebreederillä joku ongelma?)
the 69 eyes... 10v.
![]() ~~~ Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God? -Epicurus |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|