![]() |
|
|
|
|||||||
| Register | FAQ | Donate | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hate Me! Suomi lyrics
Hey guys
could someone do me a fuckin' huge favour and translate Hate Me!'s lyrics to Finnish please, i've got this project at college where i'm playing and being recorded and can't find the finnish (Elakelaiset) version. Kiitos |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
?
|
Quote:
what does that mean.Ok i don´t have any better things to do. Minä synnyin vihan tuhkasta! Demonien kasvattamana kuoleman paikassa. Viikatemiehen viikateeseen luotan valaisemaan tieni. Turmeltu elämän haavoissa. Minusta on tullut pahuuden ylösnousemus. Sinä tiedät että en välitä vittuakaan jos elän tai kuolen. Tarvitsen papin rukouksien tulta päästäkseni eroon synneistäni Halviksin kaikkea mitä näen joten en välitä pyllynreikääkään jos vihaat minua.
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Member
|
Quote:
mut kuitenkin eikös Hate:ssä mene et "i don´t give a fuck if ya hate me eikä i don´t give a asshole if you hate me ? "niin kuin death animalin suomennos menisi suunnilleen ![]() joten Ainut huomautus ! Pillunreikääkään kuulostaa liian biologiselta et jos vaihtas siihen vittuakaan niin kuulostaa hevimmältä ![]() Last edited by Snbn : December 3rd, 2006 at 12:27 PM. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
05081645
|
Quote:
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Junior Member
|
Joo, ihan hyvä suomennos, mutta nyt pyydettiin ilmeisesti sitä Eläkeläisten Vihaan humppaa! sanoja. Siis sitä mitä Alexi laulaa Chaos ridden years- Dvd:n lopussa. Minä en kyllä ainakaan saa mitään selvää mitä kyseisessä pätkässä sanotaan.
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Junior Member
|
mä synnyin nahkahousut jalassa, fatsi kuunteli sabbathia
mutsi keräs jääkaapin oveen soiden tarroja kesällä käytiin kerran lapissa, siellä oli paljon itikoita, ne tökki meikäläisen ihan täyteen pahkoja. leirintäalueella juntit kuunteli humppaveikkoja, voit uskoa joka sapetti minen juntteja kunnioita, ne pitäs järveen upottaa, tai ainakin niiden teltan päälle pitäs kusta lorottaa niitten vehkeet pitäs rikkoa, ja humppakasetit piilottaa ja keikat pitäs kiertää vaikka jollain lailla leirintäalueella juntit kuunteli humppaveikkoja, voit uskoa joka sapetti, mä kato vihaan humppaa!! heii, vanha vihtahousu, kuule mun toiveeni tuu ja vie se täältä mukanas helvettiiin keitä sitä tervassa, ja syötä sille antamusta Kiusaa sitä siihen malliin, jotta loppuu humpparalli mä synnyin nahkahousut jalassa, fatsi kuunteli sabbathia mutsi keräs jääkaapin oveen soiden tarroja kesällä käytiin kerran lapissa, siellä oli paljon itikoita, ne tökki meikäläisen ihan täyteen pahkoja. leirintäalueella juntit kuunteli humppaveikkoja, voit uskoa joka sapetti, mä kato vihaan humppaa!! heii, vanha vihtahousu, kuule mun toiveeni tuu ja vie se täältä mukanas helvettiiin keitä sitä tervassa, ja syötä sille antamusta Kiusaa sitä siihen malliin, jotta loppuu humpparalli keitä sitä tervassa, ja syötä sille antamusta Kiusaa sitä siihen malliin, jotta loppuu humpparalli jotenkin noin. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Member
|
The Eläkeläiset-cover has totally different lyrics than COB's version. So what do you exactly want? The song Hate Me! translated into Finnish? Or do you just want the Eläkeläiset - Vihaan Humppaa lyrics?
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Junior Member
|
Vihaa minua
Synnyin sulan vihan tuhkista Lopun tyyssijassa demonit minut kasvattivat Viikatemiehen terä valaiskoon polkuni Elämän runneltujen haavojen tuhoama Minusta on tullut pahan reinkarnaatio Tiedät että vitut välitän siitä elänkö vai kuolenko Tarvitsen piispan saarnaamaan tulta jotta pääsisin kuin koira veräjästä synteineni Halveksin kaikkea näkemääni joten vitut välitän siitä vihaatko minua Minulta ei löydy kunnioitusta ihmiskuntaa kohtaan En koskaan elänyt enkä toivonut kuolemattomuutta Viikatemiehen varjo pimentäköön polkuni Joka päivä minua piestään kunnes vuodan verta Jättäkää kusipäät minut rauhaan Ette onnistu parantamaan tuskaa jota tunnen sisimmässäni Kuoleman johdattamana kuljen yöhön Näytä minulle tie maailmanloppuun Uskon perikatoon, minut on kastettu viinalla Olen antikristuksen ruumiillistuma Elän vain omaa loppuani varten ![]() |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
been where, done what?
|
Quote:
Mutta esmes. Se on ANTABUSTA eikä antamusta. Ja humppaveikkojen keikat pitäis KIELTÄÄ jollain lailla eikä kiertää..... |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Senior Member
|
Varsinaisesti Eläkeläisten versiota tässä ei haettu, threadin tekijähän ei tiedä, että Eläkeläisillä on kuitenkin eri sanoitukset. Ja hänhän nimen omaan kysyy porukkaa suomentamaan Hate Me:n.
Last edited by Jesse- : January 25th, 2007 at 11:34 PM. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Senior Member
|
Eläkeläiset - Vihaan humppaa
kertosäe: Mä synnyin nahkahousut jalassa, fatsi kuunteli Black Sabbathia Mutsi keräs jääkaapin oveen Soliven tarroja Kesällä käytiin kerran Lapissa, siellä oli paljon itikoita, Ne tökki meikäläisen ihan täyteen pahkoja. Leirintäalueella juntit kuunteli humppaveikkoja, voit uskoa jotta sapetti! Min en juntteja kunnioita, ne pitäs järveen upottaa, Tai ainakin niiden teltan päälle pitäs kusta lorottaa. Niitten vehkeet pitäs rikkoa, ja humppakasetit piilottaa Se skeida pitäs kieltää vaikka jollain lailla kertosäe2: Leirintäalueella juntit kuunteli humppaveikkoja, voit uskoa jotta sapetti, mä kato vihaan humppaa!! kertosäe3: Heii, vanha vihtahousu, kuule mun toiveeni Tuu ja vie se täältä mukanas helvettiiin Keitä sitä tervassa, ja syötä sille Antabusta Kiusaa sitä siihen malliin, jotta loppuu humpparalli kertosäe kertosäe2 kertosäe3 Keitä sitä tervassa, ja syötä sille Antabusta Kiusaa sitä siihen malliin, jotta loppuu humpparalli Keitä sitä tervassa, ja syötä sille Antabusta Kiusaa sitä siihen malliin, jotta loppuu humpparalli |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|