![]() |
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
Autumn´s leaf
|
^
Tuo on tosi hyvä mutta eikös bastard ole äpärä? Ainakin minun sanakirja sanoo niin. No eipä tuolla ole niin väliä, en tässä itsekään mikään mestari ole. ![]()
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Born On The Deep Gutters
|
Suraavana Jonossa (Next in line)
Anna minun kertoa miksi Mitä kerroit sielullesi? Uusi päivä kulkee ohi Joten miksi näet minut pyyhittynä vereen Joten tapellaan Odota aamunkoittoon Jokin pyyhältää ohi ylpeyksissään Poistaen taas uuden elämän Kerto:Olen valittu seuraavana jonossa Lähetetty tuhoamaan koko ihmiskunnan Niitä sielut syntynyt kuollakseen, sinulla ei ole syytä taistella Mitä varten tämä on? En voi enää kysyä Vitut niistä! Tuomme minun viikatteeni Ja mitä vihaamme,tuhoamme Kerto Kerto Tästä sen verran että enneku alatte mollaamaan, niin mun mielestä sekä darklyricsin että liraman sanat olivat isolta osalta aivan pielessä. Joten tein niinkun parhaaksi näin, jotkut kohdat koittelin päättää itse paremmin... |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
Born On The Deep Gutters
|
Quote:
kusipää äpärä paskiainen äpäre Onhan se äpäräkin siellä mutta käytännössä sama asia mikä halvennus siellä on |
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Autumn´s leaf
|
Quote:
![]() Jatka vain, näitä on kiva lukea.
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Born On The Deep Gutters
|
Mielenterveyden Naamio (Mask of Sanity)
En voi juopua, kadotan hiljalleen väyläni ikuisesti (luultavasti väärin) Parempi kun et enää nosta orjiasi minua vastaan Päivänvalon synti sisällä,päivät kasvavat lähemmäs, odota kipua En voi odottaa uutta yötä yksin Äänet kutsuvat minua, "ole yöni!", tämä paholaisen huokaus Yeah,varjot saastuttavat minua, yeah Tiedän että vain sinä voit tehdä kipua Mielenrauha, juokset minulta pakoon Joten pakota minut menettämään mielenterveyden naamion En voi juopua,kuljen hiljalleen omaa väylääni ikuisesti (luultavasti väärin) Parempi oli se mitä totuin tuntemaan ollessani yksin Hajonneen valon synti (?), päivät kasvavat pitemmiksi,odota kipua En malta odottaa uutta yötä kanssasi. Taas on väärin muutama kohta... Pari semmostaki mitä en merkannu tonne sivuun... |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
Born On The Deep Gutters
|
Punainen Valo Silmissäni Osa 1 (Red Light In My Eyes pt.1)
Tunnen olevani eksyksissä sisälläni, eksynyt olen,loppuuko se ikinä, mutta en ole ikinä tahraantunut mustaan Nyt loppu vetäytyy lähemmäs, vihani kasvaa,etkö kuule, se polttaa minua ilkeydelläni (Ja lähden!) Kuten kivun liekki päivänvalossa Täynnä vihaa, sinun vihasi nostaa tuhon (Kertosäe) Viha... en voi enää hallita sitä Näet punaisen valon yhä enemmän Siitä huolimatta vangiten sinut tuhoutumiseen Silmieni punaisen valon ansiosta Joten, parempi nousta ylös,juoda vertasi, seuraa minua ja ole jumala Vittu etkö sinä pysty katsoa minua silmiin, näe tämän jumalan syntyvän (Tule!) Tunnen viimeisen tässä ajassa, olen eksyksissä,loppuuko se ikinä mutta en ole ikinä tahraantunut mustaan,pikimustaan Kävele pois ja pakene Helvettiin, ota irti ja valuta sydämestäni veri Teen verenpunaisen henkäykseni Voin tuntea kuolemanvihasi Juoksen tätä pimentynyttä pikku polkua Ihan rauhassa, hakkaa minut,joskus,tappaaksesi (kuole!) (Kertosäe) Ei ole väliä mikä on huipulla,okei,tie liian alas alapuolelle, juuri noin ihmissusi polttaa minua Voi Jumala, näen valon jälleen, Aion hoitaa jonkun hautaani. (kertosäe) Jotenki noin kaippa... Last edited by ^MetalMan^ : May 2nd, 2008 at 09:37 AM. |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Born On The Deep Gutters
|
Punainen Valo Silmissäni Osa 2 (Red Light In My Eyes pt.2)
Väännän viimeistä itkua, olin elossa (Elossa!) Kun olen masentunut vihassani,outoa,ok (Ok!) Jumalasi on sytyttänyt sinut palamaan,päivällä olet tietämätön tiestäsi Kun me saavutimme tämän viimeisen iltahämärän, sitten tuo minulle tuli ja mielisairaus Pikimustat silmät näyttävät perhosia, ne tanssivat tulessa hulluina, joten Kertosäe: Tuli: Tanssi kanssani Tuli:Tule kanssani Tuli:Sinun tulesi Iankaikkisesta liekistä,poltti minua; se yksi jota vastaan me kaikki usein kamppailemme saadaksemme sen alas, alas,alas,alas (Saattaa olla väärin en ihan ymmärtänyt mitä Alexi ajoi tässä takaa) Ja kun kuulet minut matkalla iankaikkisuuteen, kuule minun oli tapana kärsiä,unelmia heitetään pois hiljaisuudessa lähellä Tuli:Tapat minua Tuli:valtaistuin,makea,niin harvinainen Me ylistämme Herraa, jotta hän aloittaisi sen Kunnes muut epäonnistuvat, Mutta, uhreja olemme me kaikki Aiomme vihdoin tuhota ihmisten jumalat ja meidän sisällämme palaa tuli Unelma elää edessäpäin ja me seisomme vahvana taistellaksemme Kertosäe: |
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
Senior Member
|
Tuo Knuckleduster voisi olla suomeks jotain rystyspölyriepu... Koska Knuckle on rystynen ja duster on pölyriepu/siivoustakki... Toisaalta aika epäselvä sana kun on kirjotettu yhteen eikä ole mitään artikkeleitä välissä niin on aika vaikeaa suomentaa
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
Autumn´s leaf
|
Aivan, mietin samaa, mutta siinä ei ole kyllä järkeä, vai mitä? Valkokukka, osaatko sinä sanoa mitään?
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Autumn´s leaf
|
Bannittu Taivaasta (Banned from heaven)
Se on väri jota en voi näyttää Kun voisin helpommin esittää Mutta sinä luultavasti tiesit että olin eksynyt Luulitko että juuri nyt Näyttäisin asiat jotka olen kadottanut? Ui jos olet soutamassa vuoksi ihmisenä olemisen Syytän itseäni joka sekunnista Joina tartuin lujasti johonkuhun vihamieheen Sietäen sen vuoksi ainoan, sinun vuoksesi Tapa minut vasemmalla varpaallasi Mitä voin edes sanoa, päästä minut ulos Olin juuri oikea joka myin Kehoni ja sieluni paholaiselle En ole mikään jonka tunnen kun sanon "Olen juuri se oikea" valehtelisin Siitä asti kun me puhuimme minä virtasin tulen mukana Kerto:Herää verialtaassa Lukittuna, kun joudut bannituksi Taivaasta Katsoessani näin juuri itseni tippuvan alas vereen Älä huoli, nousen ylös päästäkseni alas sinne minne kuulun Bannittu Taivaasta! Bannittu Taivaasta! Bannittu Taivaasta! Bannittu Taivaasta! Bannittu Taivaasta! Kerto Tuo nousen ylös-kohta kuulostaa kyllä minusta "I´m okey now". Laitan kohta toisen version. E:No höh, en enää löydä sivua jossa sanat olivat juuri "Don´t worry, I´m okey now". Mutta kaikilla sivuilla joilta katsoin oli juuri noin kuin DarkLyrics.com:ssa joten pitää kai uskoa.
-An angel like voice singing a tale- ~Loving memory of Sabine Dünser~ Last edited by almafiina : May 3rd, 2008 at 05:16 AM. |
|
|
|