![]() |
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Senior Member
|
http://www.darklyrics.com/c/childrenofbodom.html, mutta kyllä tuollakin on virheitä...
|
|
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
Born On The Deep Gutters
|
No eihän missään sivustolla oo 100% oikeita sanoja, koska virallisia ei oo julkastu kovinkaan monesta... Joskus pitää itte yrittää keksiä paremmat jos mahdollista, niinku itse välillä teen....http://www.darklyrics.com/ siitä...
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
Senior Member
|
No on tuolla ainakin oikeammin sanat ku liramassa, taino, ainakin ne kuulostaa oikeammilta... Kyllä ne ainaki oikeammilta näyttää... liramassa on sellasia ärsyttäviä virheitä, esim. oikeasti sanottiin running mutta liramassa luki waiting mikä ei edes kuulosta samalta...
Last edited by OdeForCruelty : May 7th, 2008 at 10:00 AM. |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Junior Member
|
Banned from heaven = Porttikielto taivaaseen.
Joku päivä sinä tulet itkemään Se kusipää, joka jätti minut elämään pimeään, Siihen päivään asti kunnes elämäni loppuu No, päivä pimeässä, verenhimo tuulessa, haluatko tietää mistä on kysymys? Se ei ole sitä, että tarvitset minua tai minä kaipaan sinua milloin maailmat ovat todella kylmät ulkona. Joten typerys, mitä minä teen täällä? Kaikki, mitä tahdon tietää Minä olen pahoillani ja tulen valitsemaan sinut minun korjaukseen Silti jumala: en tahdo tietää, mikä minua odottaa Tulen aina odottamaan sinua Haluatko mennä? Kyllä, hirtä itsesi Tämä ajatus tekee minut hulluksi Parempi juosta, sokaistunut sielu Nosta minut jaloilleni ja anna minun olla, pärjään kyllä yksin Tässä elämän simpukassa jätät minut kuivumaan Hymy kasvoillani katson sinun itkevän Toivomani unelma: Sinä kuolleena pinttyneessä liassa Se kusipää, joka jätti minut elämään pimeään, Siihen päivään asti kunnes elämäni loppuu No, päivä pimeässä, verenhimo tuulessa, haluatko tietää mistä on kysymys? Se ei ole sitä, että tarvitset minua tai minä kaipaan sinua milloin maailmat ovat todella kylmät ulkona. Joten typerys, mitä minä teen täällä? Kaikki, mitä tahdon tietää Minä olen pahoillani ja tulen valitsemaan sinut minun korjaukseen Silti jumala: En tahdo tietää, mikä minua odottaa Tulen aina odottamaan sinua Haluatko mennä? Kyllä, hirtä itsesi Tämä ajatus tekee minut hulluksi Parempi juosta, sokaistunut sielu Nosta minut jaloilleni ja anna minun olla, pärjään kyllä yksin Tässä elämän simpukassa jätät minut kuivumaan Hymy kasvoillani katson sinun itkevän Katson sinun itkevän Katson sinun itkevän Edit: Korjasin, kiitän. ![]() Edit2:Sinä alhalla pinttyneessä liassa --> Sinä kuolleena pinttyneessä liassa Last edited by tuuletin : May 10th, 2008 at 05:18 AM. |
|
|
|
|
|
#106 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Merkkailin tuonne ne kohdat mitkä korjasin... Mutta tuosta simpukasta en ole varma... ![]()
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
Autumn´s leaf
|
Partaterien sänky
Näen kynttilänvalon palavan silmissäsi, kuohahtaen silmissäni liekkeihin Tänä pikimustana kesäyönä.. Intohimon ja tuskan Partaterä hyväili lihaani ja käsivarteni muuttuivat punaisiksi, tunnen suunnattoman suurta himoa Vuosien tuska puhalletaan alas käsivarsiltani. Juot suloista, punaista, lämmintä juomaa( ![]() ),teet minusta vapautetunAnna kätesi, anna minun saada sinut tuntemaan hyvää oloa partaterien vuoteessa me vuodamme yhdessä verta.. Tunnen tulen palavan sydämmessäni, Näen sen kimaltavan silmissäsi Ruokit roihua enemmän ja enemmän Partaterä hyväili lihaasi ja käsivartesi muuttuivat punaisiksi. tunnen suunnattoman suuren himosi Repeävä tuska puhalletaan alas käsivarsiasi Juon suloista, punaista, lämmintä juomaa saadakseni sinut vapautetuksi Pidellen sylissäsi, helli tätä mielenmalttia, partaterien sängyssä me nukumme yhdessä, ikuisesti.. En oikein ymmärrä tuota partaterää, mutta sanakirja ei anna toista vastausta.
|
|
|
#108 (permalink) |
|
Senior Member
|
Niin siis kato se "Razor" on ns. lyhenne sanasta "razorblade" joka tarkoittaa partaveitsen/koneen terää... Siis sitä mikä on näissä sheivaus välineissä yms..
Tajuukko kun selitin vähän oudosti...?
|
|
|
|
#109 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Born On The Deep Gutters
|
Mielestäni banned from heavenin englanninkieliset sanat on sen verran tulkinnan varaa jättäviä, että lauseista ei välttämättä tule järkevän kuuloisia koska sanat mistä suomennettiin on väärin...
|
|
|
|