![]() |
|
|
|
|||||||
| Register | FAQ | Donate | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#29 (permalink) | ||
|
Senior Member
|
Rockperry on niin lähellä ja minulle sopivas paikas että aivan itkettää
![]()
||
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Pathetic Little Soul
|
Huoh pitäis varata Tuskan liput kun ne nyt on tullu myyntiin. Taitaa sittenkin jäädä Sauna käymättä raha tilanne on todella PA. 85€ tuskaan 3 päivää plus murkinat ja matkat siinä palaa rahaa. ja Saunaan 39€ perjantain lippu, siellä kyllä on CoB ja Diablo, mutta silti rahat vähissä. Noh pitää katella vaikka joku duunipaikka jos saiskin vähän kasaan rahaa että pääsis molempiin, paska homma kun pitäs säästää kevariin rahaa ja pelkkä kevarikortti on joku 500-600€...
|
|
|
#31 (permalink) | |
|
been where, done what?
|
Quote:
Vituttaa ku taitaa jäädä tänä kesänä ekaa kerta sauna väliin. rahatilanteen vuoksi lähinnä. Noh, eihän siellä kyllä niin kovia bändejäkään ole ku ennen mut silti.. Scorpparit ja whitesnake olis kiva nähä ku niit en oo ennen nähnyt. Mut siisteintä olis silti nähä toi SEBASTIAN BACH!!!!!! ei vittu pakko päästä.. |
|
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Dark Lord Of Lake Bodom
Location: In your backyard with a chainsaw.. If you live in Finland, that is.
|
SAIN LIPUT TOISSAPÄIVÄNÄ!!!!
Nyt kelpaa kun on kolmen päivän liput Saunaan ja vielä tänne lappeenrantaan tulee kesällä nää "pienimuotoiset" festarit minne toivottavasti mun kaveri saa hommattua Mokoman Tosin on se mokoma saunassakin mutta silti ![]() EDIT: vittu osaa kirjottaa ollenkaan...
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
just the booze talking
|
Joo kyllä mäkin nyt sinne Saunaan sitten. En oo tosin viel lippui varannu, mut töihin ilmotin, että otan vapaaks sen viikonlopun. Noi festarit on kyl vähä semmosii, ett ei niistä bändien vedoista kovin paljoo jälkeenpäin muista, mut pääasia ett hauskaa on...
|
|
|
#35 (permalink) |
|
I can still feel it
|
Joo mullakin on kolmen päivän liput tuolla jo odottamassa. Aluks ajattelin että meneen vain perjantaina, mutta sitten kun tuli Stone lauantaiksi niin pitäähän sitä mennä katsomaan ja sittenhän onkin jo ihan sama vaikka ottaa kolmen päivän liput
. |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Senior Member
|
Tänään hain perjantain lipun Saunaan...Stone olis ollu kiva nähdä ja moni muukin, mutta olis pitäny ostaa se 3 päivän lippu eikä oikein ole ylimäärästä rahaa kun Ruissiinkin pitäis mennä...mutta, ainaki tulee Bodom nähtyä
![]() |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Dark Lord Of Lake Bodom
Location: In your backyard with a chainsaw.. If you live in Finland, that is.
|
Quote:
eli aikataulut ovat tulossa piakkoin ![]()
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
just the booze talking
|
Tuli tossa mieleen, ett nouseekohan Laiho ja Wirman taas Eläkeläisten kanssa lavalle vetämään ton "Vihaan humppaa" kipaleen... Jos nousee, ni todennäkösesti missaan sen, koska olen varmaan jo toisaalla venaamassa Kiuasta.
|
|
|
#42 (permalink) |
|
I can still feel it
|
Tämmönen kaikille innokkaille:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=29577 |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Pitäis varmaan mennä... ![]()
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Senior Member
|
Joku varmaan sitte ilmottelee koska tollanen ohjelma tulee pihalle, eikös?
![]()
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tulinpas juuri Saunasta ^^ CoB veti oikein mainion keikan, olisihan setti toki pitempi saanut olla kuin sen n. 80 min. Minkäs teet, portit kiinni kympiltä...
Settilistaa yritän tässä nyt muistella, järjestys ei ole oikea: Sixpounder (tällä muistaakseni alkoi) Blooddrunk Hate me! Hellhounds on my trail Follow the reaper Angels don't kill Tie my rope Hate crew deathroll In your face Needled 24/7 Mask of sanity Silent night, Bodom night jotain, en muista, täydentäkää (Banned from heaven?) Loppuun Michael Jacksonia ja Downfall Mitäs muuta... No, Jannen kiipparit ottivat ja hajosivat kesken keikan, ei muuta kuin vaihtamaan. Allu taisi unohdella jotain sanoja, mutta mitäs pienistä ^^ Jonkunmoinen pittikin siellä saatiin pystyyn. Lapsia oli paikalla o_O eivät vain nähneet varmaan mitään sieltä täysmittaisten karjujen takaa. Last edited by Mirell_ : June 6th, 2008 at 03:29 PM. |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
.......
|
Nin lapset ja minä ei nähty mitään
Vaan eipä se haittaa kun on siihen tottunut ja oli hauskaa. Pisti muuten naurattamaan aikalailla se "vitun saksalainen mulkosilmä" Ääh, ei vielä pysty muistelemaan selväjärkisesti sitä keikkaa. Oon vieläkin ihan täpinöissäni ![]() |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
I can still feel it
|
Ihan hyvä ettei ollut mitään isoja pittejä (vrt. testament), siellä oli tosi nuorta porukkaa...mun vieressä oli sellainne neljävuotias vanhempiensa kanssa. Mut joo kiva oli, pienistä teknisistä syna ongelmista huolimatta. Ja ääni on vähän heikoilla kantimilla itselläkin, katotaan nyt lähteekö lopullisesti stonen aikana tänään. Mun kuvia enkkupuolen kuvathreadissä.
Last edited by valkokukka : June 7th, 2008 at 04:05 AM. |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Opheliac
|
Anteeksi ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä on pitit??
Ja 4-vuotias saunassa..Okei, oon 14 enkä uskaltas mennä sinne känniläisten sekaan(enkä tarkota todellakaan että te olisitte niitä känniläisiä )..no, vanhempien vastuuhan se on.Mutta settilista vaikuttaa hyvältä! Uutta ja vanhaa, jopa Mask of Sanity ja Silent night, Bodom Night. ![]() Oon varmaan hupsu, eihän sen pitäs mua liikuttaa kun en ollu keikallakaan, mutta kai sitä iloitsee muitten puolesta tai jotain. ![]()
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|