![]() |
|
|
|
|
#1 (permalink) |
|
Fuck You All
|
Kuolinpäiväsi
Käykääs kattomassa koska viikatemies tulee käymään luonanne!!!
http://www.testimaa.com/kuolema/ Minä kuolen 25.12.2058
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Wanker
|
Kuolet 21. 11. 2056
56% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 5% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 16% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 5% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 16% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Nothing
|
"Kuolet 4. 12. 2068
67% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 10% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 5% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 2% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 16% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä" Hauskaa..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Zero Tolerance
|
http://www.testimaa.com/kuolema/test.htm on oikee osote, mulla ei ainaka toi linkki toiminu.
Kuolet 10. 5. 2058 76% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 5% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 0% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 3% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 16% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
liquid soul (karhu)
|
Kuolet 22. 2. 2048
44% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 20% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 15% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 5% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 15% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.
"joo sen mä uskon" Last edited by disasterpeace : October 24th, 2002 at 01:57 PM. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
...and even death may die
|
Kuolet 1. 1. 2064
75% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 0% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 6% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 2% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 17% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.
Simple facts of life: you die eventually - you will pay taxes - Shakira is hot Gangstaniemi.net Beyond Abilities.comWhat sucks in drum solos? The fact they're just intros for another ear breaking bass solos. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
persona non grata
|
Kuolet 24. 6. 2067
58% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 7% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 7% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 8% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 20% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. Muahahaa mä luulin et toi itsariprossa olis ollu suurempi... ![]()
"Näki ihmisiä, että..."Minä tulen höyläämään sinun ihosi tänä yönä irti." Toinen sanoo vieressä, että: "Minä tulen repimään partakoneenterillä sen.", ja samalla näkee näkyjä sellaisesta huoneesta, se on ihan alkukantainen sairaala siihen aikaan, sitä näkee näkyjä jostain huoneesta ja itsensä makaamassa jossain pesualtaassa. Siellä oli kuusi pesuallasta, kolme puolellaan ja näki näyn itsestään makaamassa siinä ja tyypit repii partakoneenterillä auki." - Jouni Mömmö, 1991 |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Trollisotilas
Location: Rovaniemi, the place where little elflings run and play
|
Kuolet 20. 7. 2077
72% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 0% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 14% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 0% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 14% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. Mähän elän vanhaksi ja näen kun George Bush tyhmempi kuolee.. Jee tai jotain.. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kuolet 31. 10. 2056
36% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 20% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 20% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 5% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 20% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. Tuli vaan mieleen et miks noista prosenteista tulee yhteensä 101%? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Itsemurhakanditaatti
|
Tästä tuli äärimmäisen mielenkiintosta... kuolen syntymäpäivänäni 2011... ja tod. näk. ensimmäisenä tältä boardilta... hehee... kaikki näkee mun hautajaiset...
Kuolet 20.9.2011 4% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 11% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 24% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 51% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 10% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. Meikkis hyppää siis Junan alle... Pitäsköhä tehdä hautajaiskutsut jo...![]() |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
- Kusipäiden järjestö
|
Vihdoinkin jotain alkuvuodesta! Olen tottunut juhlimaan loppuvuodesta synttäreitäni. Tosin tuskin olen omia hautajaisijani juhlimassa, mutta muut varmaan ovat
![]() Kuolet 17.2.2062 70% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 7% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 0% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 4% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 20% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Albiino
|
Olen
26% Massateini Kova jätkä, asteikolla 1-10, olen 3 13% Amis 56% Psykopaatti 23% Tosimies 43% Aktivisti 68% Friikki Kuolinpäivätestiä en tehnyt koska sen kaltaiset testit on yleensä vitun dorkia ja ennalta-arvattavia.
Työ. Raha. Etelänmatkat. Rusketus. Viikset. Takatukka. Nilkkabootsit. Imatra. Ruotsinristeilyt. Tv- visailut. Työnhakuvalmennuskurssit. Nimipäivät. Hector, Kirka, Pave, Pepe. Suomi-soul. Poliisi- tv. Puhelin. Autokauppiaat. Makuuhuonekitaristit. Kaavakkeet. Vaaleanpunainen huulipuna. Nakkikioskijonot. Automarketit. - Kotiteollisuus: Vakiot |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Kylähullu
|
Kuolet 18. 4. 2055
56% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 12% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 16% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 4% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 12% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. no viddu mä kuolen "jo" tuolloin
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Nothing
|
"Olet 39% psykopaatti
38% Mielestä ydinsotaa olisi hauska seurata televisiosta 60% Tuntuu joskus, että häntä seurataan 57% Pettyy yleensä elokuvien loppuratkaisuihin 53% On suunnitellut jonkun ihmisen tappamista 64% Pitää itsestään 59% Uskoo salaliittoteorioihin" Paha..
Last edited by Punapiraija : October 25th, 2002 at 05:51 AM. |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Evil Creation
|
Kuolen vuonna 2052 syillä ei olen niin väliä...
Niin ja olen 83% Psykopaatti
"You know like out of every 100 of you guys here theres at least 5 people who probably don't belong here...Those people need to be found, thrown out and destroyed" -Paul Baloff Fact of life: Males who don't like AC/DC have no balls. |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Eternal Warrior
|
Kuolet 18. 9. 2061
54% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen 12% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 12% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 6% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 17% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.
|
|
|
#23 (permalink) |
|
ex- posthunter
|
67% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen
0% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin 7% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti" 5% Todennäköisyydellä teet itsemurhan. 21% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä. ![]()
But now I'm safe in the eye of the tornado I can't replace the lies, that let a 1000 days go No more living trapped inside In her way I'll surely die In the eye of the tornado, blow me away ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
persona non grata
|
22% massateini
![]() 61%friikki ![]() 87% aktivisti 78% psykopaatti ![]() 52% tosimies ![]() 25% vanhus ![]() Kova jätkä: Asteikolla 1-10, olet 5 ![]()
"Näki ihmisiä, että..."Minä tulen höyläämään sinun ihosi tänä yönä irti." Toinen sanoo vieressä, että: "Minä tulen repimään partakoneenterillä sen.", ja samalla näkee näkyjä sellaisesta huoneesta, se on ihan alkukantainen sairaala siihen aikaan, sitä näkee näkyjä jostain huoneesta ja itsensä makaamassa jossain pesualtaassa. Siellä oli kuusi pesuallasta, kolme puolellaan ja näki näyn itsestään makaamassa siinä ja tyypit repii partakoneenterillä auki." - Jouni Mömmö, 1991 Last edited by Villilapsi : October 26th, 2002 at 05:41 AM. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|