![]() |
|
|
|
|
#1 (permalink) |
|
- Kusipäiden järjestö
|
Bodomin soolot
Tämmöinen kysely tähän:
Mitkä ovat Bodomin parhaat/hienoimmat soolot (top3)? Mitkä ovat Bodomin "helpoimmat" soolot soittaa (top5)? Mainitse tässä myös soittimesi Mitkä ovat Bodomin vaikeimmat soolot soittaa? Kuinka kauon olet soittanut soitintasi ja mikä soitin se on? No eipä nyt muita kysymyksiä tule mieleen
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Fuck You All
|
Re: Bodomin soolot
Quote:
Parhaat: 1.Kissing the Shadows-kitara,Syna 2.Everytime i die-Skeba 3.Towards dead end-Skeba Vaikein: Kissing the shadows-Skeba Kitaraa vajaa 4vuotta.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
ex- posthunter
|
hmm...
parhaat (tämä on mulla siitä, että mikä on eniten kickass) 1. warheart 2. children of bodom (molempien soolot) 3. every time i die (laiho) helpoimmat... hmm... (soitan siis kosk.) bed of razors silent nightiki on aika helppo downfall ei oo myöskää kovin haastava... vaikeimmat: no uskosin että se vaikein on kissing the shadows, vaikkei mahdoton olekaan ![]() muuta en keksi
But now I'm safe in the eye of the tornado I can't replace the lies, that let a 1000 days go No more living trapped inside In her way I'll surely die In the eye of the tornado, blow me away ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Friend In Hatred
|
Hienoin löytyy ainakin Towards dead endiltä.
Ite soitan rumpuja ja rumpu sooloja ei bodareilla kauheesti oo. Iten en ees omista rumpuja mutta koulussa tulee arhkerasti soiteltu Rummut muuten saattaa tarttua kouraan jo ylihuomenna..
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Albiino
|
Re: Bodomin soolot
Quote:
Työ. Raha. Etelänmatkat. Rusketus. Viikset. Takatukka. Nilkkabootsit. Imatra. Ruotsinristeilyt. Tv- visailut. Työnhakuvalmennuskurssit. Nimipäivät. Hector, Kirka, Pave, Pepe. Suomi-soul. Poliisi- tv. Puhelin. Autokauppiaat. Makuuhuonekitaristit. Kaavakkeet. Vaaleanpunainen huulipuna. Nakkikioskijonot. Automarketit. - Kotiteollisuus: Vakiot |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Zero Tolerance
|
öö...
Downfallin soolo on aina iskeny.. seuraavan ehkäpä everytime i die ja sitten towards dead end. Vaikein on varmaan kissing the shadows. Sekä kitaralla että synalla.. tai kitaralla mulla ei o mitään sanomista siihen biisi ![]() Helpoin ehdottomasti on Bed Of Razors... no ei tästä nyt mitää top listaa tullu. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
- Kusipäiden järjestö
|
Joo elikkä hienoimmat:
Kissing the Shadows Silent night, Bodom night Warheart Helpoimmat (syntikka) Bed of Razors, Silent night... ja se Downfall Vaikeimmat (edelleen se samainen syna) Se onpi varmaan sitä Children of Bodom ja Kissing the Shadows osastoa. Ja syntikkaa olen soitellu alle kolmisen vuotta
|
|
|
#11 (permalink) |
|
ex- posthunter
|
ok tuhosin säälistä
![]()
But now I'm safe in the eye of the tornado I can't replace the lies, that let a 1000 days go No more living trapped inside In her way I'll surely die In the eye of the tornado, blow me away ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Itsemurhakanditaatti
|
Nooh... Ite en edes bodomia yritä soittaa, se kun ei oo sitä musiikkia mitä ite tykkään soitella... Lähinnä veivaan kitaralla jotai Iron Maidenia yms... Kitaraa oon ekan kerran soittanu kai kolme vuotta sitten, mut en sitä sitä soittamista mitenkään harrasta.. Välillä soittelen, mutta vain yksin.. Yhen piisin oon itte joskus nauhottanu&säveltäny ku se piti säveltää musiikin teoria 3/3 kurssilla..
Ja Bodomin sooloista hienoimmat löytyy Towards Dead Endistä, Downfallista ja Northern Comfortista.. Noi on ne mitkä "kolahtaa".. Nykyään toi Bodomin kuuntelu jää vähän vähemmälle kun kyseinen bändi osaa kyllä esiintyä, ja kun on tarpeeks monta kertaa ne livenä nähny niin toi levyjen jauhaminen alkaa hiukan puuduttaan.. Välillä kyllä pistän Bodomia soimaan taustalle kun teen koulutehtäviä yms... |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
liquid soul (karhu)
|
Hate Me!ssä on iha kova soolo (albumi versiossa)
Basso (3v), Rummut (2v), Kitara (1,5v), Örinä (2v)... Kai tollei Omistan basso kamat ja Lars Ulrichin rumpu kapulat, akustisen kitaran... Nii noi rummut ja kitaran soitto ei oo kauheen tosissaan
"joo sen mä uskon" Last edited by disasterpeace : October 30th, 2002 at 01:58 PM. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
ex- posthunter
|
hoho disaha on monipuolinen muusikko
![]()
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Itsemurhakanditaatti
|
No vittu..
Mä osaan soittaa näitä: käyrätorvi(7v), trumpetti huvikseen, kitara(n.3v), piano huvikseen, haitari sehän on samanlainen periaatteessa kun piano, rummut kun huvittaa, basso jos ei soitetaa mitää liian vaikeeta... että disa ei oo mikää monipuolinen muusikko... prkl... |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
ex- posthunter
|
no sanoin sen ironisella äänellä
![]()
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Zero Tolerance
|
No soittimia... Hyvin osaan soittaa syntikkaa, kitaraa ja bassoo. Bassoo en o sen enempää treenannu ku pari peruskuvioo + sen mitä kitaran soitossa bassosta oppii. Eli vitusti
![]() Rummuilla myös lähtee joitain komppeja, tosin ainakin 2 vuotta ku oon viimeks rumpujen takana istunu. Ja kyllähän sitten jos jotai vinguttimia rupee luettelee ni kai jostai nokkahuilusta äänen saa... Ja hanurista ( ) jossa o ne kiipparit saa myöski jotai aikaseks ![]() |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | ||
|
liquid soul (karhu)
|
Quote:
![]() Quote:
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
liquid soul (karhu)
|
Quote:
![]()
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
ex- posthunter
|
hehe. no uskoisin että mulla niitä voi kutsua jopa sävellyksiksi
ja samaten warmanilla. ehkä.
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Fuck You All
|
Multa käy:
Sähkökitara Klassinen akustinen kitara western akustinen kitara puoliakustinen kitara mandoliini banjo Haitari syntikka harmonikka piano Flyygeli rummut basso kontrabasso Munniharppu ![]()
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Auctioned
|
Ainut mitä soitan on kitara, sitäkään osaa.
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
liquid soul (karhu)
|
Quote:
Ja siihen mä pyrin...
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
persona non grata
|
Joo kyllä mä uskon että disa haluaa tehdä taidetta....
![]() Jes mä viimein löysin tästä kuppasesta kylästä paikan jossa saa käyttää nettiä... Tosin ä:n ja ö:n tekeminen täällä on puolet vaikeampaa... Saatana... Mä oon ollu jotain neljä päivää ilman konetta... Ja nyt mä pääsin tänne taas... ![]() Vittu tuli vähä offtopicia tähän väliin... ![]()
"Näki ihmisiä, että..."Minä tulen höyläämään sinun ihosi tänä yönä irti." Toinen sanoo vieressä, että: "Minä tulen repimään partakoneenterillä sen.", ja samalla näkee näkyjä sellaisesta huoneesta, se on ihan alkukantainen sairaala siihen aikaan, sitä näkee näkyjä jostain huoneesta ja itsensä makaamassa jossain pesualtaassa. Siellä oli kuusi pesuallasta, kolme puolellaan ja näki näyn itsestään makaamassa siinä ja tyypit repii partakoneenterillä auki." - Jouni Mömmö, 1991 |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|