![]() |
|
|
|
|||||||
| Register | FAQ | Donate | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Bastard child
|
Huhut joita olette kuulleet?
Tässä threadissa olis tarkoituksena kertoa typerimmät juorut (LUE VALHEET)joita olette kuulleet (bändiin tai jäseniin liittyvät).
1.Alexi olisi tullut uskoon ja jättänyt bändin 2.Henkka siirtyy vokalistiksi 3.Bodom lopettaa 4:nnen levyn jälkeen 4.Alexi lähtee bändistä,jos tuleva levy ei myy tarpeeks hyvin 5.Ale siirtyy soolokitaristiksi Tälläista paskaa minä olen kuullut. KOROSTAN JA ALLEVIIVAN,ETTÄ NÄMÄ EIVÄT OLE TOTTA! Jotenkin vain vituttaa nämä huhujen levittäjät,perkele !Mitä neki oikee luulee saavansa aikaa? Toisaalta tuo,että Ale siirtyisi soolokitaristiksi,olisi aika huba juttu.Tai sit vaan niin,että molemmat alkaa soittamaan kunnon sooloja ja bändiin otetaan 3.kitaristi soittamaan rytmejä. ![]()
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
- Kusipäiden järjestö
|
Quote:
Eka tulis Allun soolo, Janne, Ale, Allun ja Jannen, Alen ja Allun, Alen ja Jannen, jonka jälkeen kaikkien yhteissoolo ![]() ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Zero Tolerance
|
Tuota, pakko vähän kylvää, mutta Laiho on oikeesti todella sanonu haastiksessa että ne EHKÄ(!!!) lopettaa 4. levyn jälkeen, ja Janne on vie vahvistanu että ne o miettiny semmosta, mutta huomatkaa nyt toi sana EHKÄ.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
...and even death may die
|
Laiho pettää Gossia. Tollasta oon joskus kuullu.
![]()
Simple facts of life: you die eventually - you will pay taxes - Shakira is hot Gangstaniemi.net Beyond Abilities.comWhat sucks in drum solos? The fact they're just intros for another ear breaking bass solos. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Bastard child
|
Quote:
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
persona non grata
|
HUOM! Suomessa on paljon muitakin metallibändejä kuin Children Of Bodom.
"Näki ihmisiä, että..."Minä tulen höyläämään sinun ihosi tänä yönä irti." Toinen sanoo vieressä, että: "Minä tulen repimään partakoneenterillä sen.", ja samalla näkee näkyjä sellaisesta huoneesta, se on ihan alkukantainen sairaala siihen aikaan, sitä näkee näkyjä jostain huoneesta ja itsensä makaamassa jossain pesualtaassa. Siellä oli kuusi pesuallasta, kolme puolellaan ja näki näyn itsestään makaamassa siinä ja tyypit repii partakoneenterillä auki." - Jouni Mömmö, 1991 |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Bastard child
|
Quote:
En tiennykään. No onhan niitä,mutta bodomi on mielestäni suomen paras metallibändi.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
persona non grata
|
Bodomit ei oo parhaita. Bodomit ei oo mitään.
"Näki ihmisiä, että..."Minä tulen höyläämään sinun ihosi tänä yönä irti." Toinen sanoo vieressä, että: "Minä tulen repimään partakoneenterillä sen.", ja samalla näkee näkyjä sellaisesta huoneesta, se on ihan alkukantainen sairaala siihen aikaan, sitä näkee näkyjä jostain huoneesta ja itsensä makaamassa jossain pesualtaassa. Siellä oli kuusi pesuallasta, kolme puolellaan ja näki näyn itsestään makaamassa siinä ja tyypit repii partakoneenterillä auki." - Jouni Mömmö, 1991 |
|
|
|