![]() |
|
|
|
|||||||
| Register | FAQ | Donate | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tickets to Linköping concert?
Hi
This is a question to Swedish fans: Vart kan jag hitta biljetter till Linköpings spelningen den 16/4? På ticnet finns det inte och jag är minst sagt angelägen att lägga vantarna på en biljett Ha det! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Found it myself :)
Jag hittade...här är lite information för er som är intresserade:
Biljetter kan köpas på Musikbörsen i Linköping, 100 kr för förköp. Nästan FÖR billigt! Telnr: 013 - 31 11 19 (vet ej om man kan boka denna väg) 150 kr kostar biljett i luckan, även det billigt ![]() Morifade är förband och det hela börjar kl 18 ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
incorrigible
|
eeeenglish, please.
spanks. ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
In English
Ok
![]() I asked where I could find tickets to the concert in Linköping. And then I answered my self. Found info about the gig. 150 swedish kronas for ticket at concert night or 100 swedish kronas in preorder (REALLY cheap) at Musikbörsen. Phone: 013 - 31 11 19 The info sais that it will start at 18.00 with Morifade as guests. That was pretty much all I wrote ![]()
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|