![]() |
|
|
|
|
#52 (permalink) | |||
|
nursing my wounds
|
Foxlane,
![]() NAD, you're slaying me tonight.
|
|||
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
Geisterglut
|
just saw kill bill and i found it really cool, it's a feast of awesomly filmed scenes on top of eachother and i love it. at times it almost felt like a spattler flick, gore galore at times so to speak with heads rollings and dismembered limbs flying. the characters are excessively cool especially "gogo" the schoolgirl bodyguard with the spiked ball at the end of a chain, she's been in the promotional clips a lot btw so even if you haven't seen it you've probably seen her. too bad though that tarantino had to make the final battle scene in black and white, but that will probably be gone when it's released on dvd, i hope
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! Last edited by spaffe : January 16th, 2004 at 03:07 PM. |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |||
|
Be still, O wand'rer!
|
Quote:
Quote:
![]() Quote:
|
|||
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
Geisterglut
|
Quote:
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! |
|
|
|
|
|
|
#58 (permalink) |
|
__
|
![]() HOTTTT!! ![]() x
|
|
|
#59 (permalink) | |
|
Be still, O wand'rer!
|
Quote:
Anyone else seen Kill Bill and remember the huge finale being in b&w? I saw it in the UK and as far as I can remember, it was in coloUr... |
|
|
|
|
|
|
#60 (permalink) | |
|
Geisterglut
|
Quote:
Russel: :)~~~~~~~~
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! |
|
|
|
|
|
|
#61 (permalink) | |
|
__
|
Quote:
![]() |