![]() |
|
|
|
|||||||
| Register | FAQ | Donate | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#30 (permalink) | |
|
Full of Prunes
|
Quote:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#31 (permalink) |
|
Mental Miasma
|
wife beater all the way with that sticker, then put on a Richard Petty or Dale Earnhardt hat with a Milwaukee's Best in your hand. Yuo'd fit right in in NC, COME ON DOWN
|
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Geisterglut
|
Quote:
![]()
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Geisterglut
|
haha, is that so...
well, there's nothing wrong giving a blind guardian cd a spin or two from time to time if you ask me, they're pretty enjoyably if you're in the mood
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
Hell Bent For Leather!
|
Quote:
That's good!I think it somewhat disconcerting that my NSBM always ends up alongside pop-rock stuff, no matter what. With my latest package I now have this little gem: The Sweet/Temnozor/Tenchi Muyo!/The Call/Transformers: The Movie soundtrack ![]() |
|
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | ||||
|
nursing my wounds
|
Quote:
|
||||
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |||
|
nursing my wounds
|
BTW, I'm not bothering to list my collection.
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
please... stay safe
|