![]() |
|
|
|
|
#7576 (permalink) |
|
declawed spirit
|
Thank you
![]() This compliment was taken in a non creepy way as well!
"you're just an empty cage girl, if you kill the bird" "The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." (Bertrand Russell) |
|
|
|
|
|
#7578 (permalink) |
|
Geisterglut
|
I don't really get what the picture is about, but...
![]()
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! |
|
|
|
|
|
#7580 (permalink) |
|
Geisterglut
|
Aha, well the picture is still pretty damn
![]()
Jag är en vilsen röst från våta slätter, där jordens andar gny i vilda nätter, och jag är rusig av allt vin som ångar, då jorden öppnar sina källargångar. Töm jordens dryck! Den är av dagg som dryper från månens fullhorn och i mörkret kryper och samlar kraft ur lökar och ur rötter på långa vägar under mänskans fötter, tills den slår upp i markens alla skålar sin brygd av luft och mull, av natt och strålar, där tusen drogers heta filtron ångar. Töm jordens dryck i dina ådrors gångar! |
|
|
|
|
|
#7583 (permalink) |
|
fuck melodic black metal
|
BEER AND FÖÖD!
![]() Vitlöks/rödvinsmarinerad oxfilé med potatisgratäng, rödvinssås, béarnaisesauce vitlöksbröd och goa gröna grejer Garlic/red wine marinated fillet of beef with potatoes au gratin, red wine sauce, béarnaise sauce, garlic bread and tasty green stuff ![]() ![]()
WITCHBURNER of the Metal Inquisition ![]() Nobody died for my sins No faith tied to my name The path I choose to walk is mine When the clouds turn red and the horizon as in flames Last edited by Hell Mike : October 5th, 2007 at 03:01 PM. |
|
|
|
|
|
#7584 (permalink) | |
|
Gas Can Lincoln
|
Um, that stuff in your mouth is of questionable origin. A tube steak, perhaps?
|
|
|
|
|
#7585 (permalink) |
|
only omni
|
Looks like cum.
Just sayin'
|