This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.

Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Yet more intresting news from Globaldomination forums

Discussion in 'Dan Swanö' started by cenzu, Jul 19, 2007.

  1. cenzu

    cenzu Ain't that a bitch.

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    898
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Finland

    http://globaldomination.se/forums/viewtopic.php?t=3741&postdays=0&postorder=asc&start=0
     
  2. Dan Swanö

    Dan Swanö The Watcher

    Joined:
    Nov 3, 2001
    Messages:
    934
    Likes Received:
    27
    Trophy Points:
    18
    It´s a good album, and the drumprogramming from Kekko K is worldclass and not so bad like he wants it to be ;) The sound of the drums could be beefier, but all in all the album sounds good and some of the riffs are really good, specially the EOS riffs K "Borrowed" ;)
     
  3. cenzu

    cenzu Ain't that a bitch.

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    898
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Finland
    I've heard the old recordings, K put them for download ages ago.
    Very good songs, ageless stuff and brilliant melodies and riffs.

    Seems like Vic records will release a lot of old stuff you have done your share on!
     
  4. Kenneth R.

    Kenneth R. Cináed

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    17,892
    Likes Received:
    37
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Hallways of Always
    lookin forward to hearing it
     
  5. paradoxile

    paradoxile Den Sista Ljusbäraren

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    6,016
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Israel
    yeah me too
     
  6. Lord K

    Lord K Busy pissing on you

    Joined:
    May 2, 2002
    Messages:
    579
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    The programmings are actually kinda dull, but thanx Dan for the kind words, haha.. It was sure different to work with a drum machine back in the day than it is now with computers and shit. If I could re-do it (I can, I just don't feel like it coz it's too much work) it'd be world class, but it works anyways.

    Looking forward for you guys to hear this if you haven't. It's a fucken special album for me. And I think Dan might agree in alot of ways.

    Damn, we go way back, D, haha...
     

Share This Page