This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.

Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

Any app/plugin for windows 7 to stream mixes live to clients?

Discussion in 'Backline' started by worldwideweapon, May 30, 2013.

  1. worldwideweapon

    Joined:
    Nov 25, 2011
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    I know there's couple industry standards for osx but haven't find one for windows. Would be super useful and fast to start streaming live to clients and fix/recall shit on the go.

    Thanks.
     
  2. Sloan

    Sloan Sounds like shit!

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    5,077
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Atlanta, GA
    Hmm, interesting idea. Looking into net meeting stuff like google handouts or whatever. Reaper has ninjam for live online collaboration, but not sure if it would work in this context...
     
  3. ballstix

    ballstix Member

    Joined:
    Jul 5, 2009
    Messages:
    292
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Portland, OR
  4. worldwideweapon

    Joined:
    Nov 25, 2011
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Yeah. I've heard couple guys using skype pretty ok. Overall this seems to be very standard thing among the big names and studios. OSX side this is probably the most used Source live
     
  5. MatrixClaw

    MatrixClaw Member

    Joined:
    May 22, 2010
    Messages:
    1,400
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Mesa, AZ
    Wow, I was expecting it to be like $50... but $400?! :eek:

    Gotta be a cheaper option out there than that... lol
     
  6. 7string

    7string Member

    Joined:
    Jun 28, 2009
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    Maybe try a GoTo Meeting ?
     

Share This Page