This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.

Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

As I Lay Dying singer arrested in murder-for-hire plot

Discussion in 'Bar' started by ForHerDeadEyes, May 8, 2013.

  1. Manicompression

    Manicompression doing it for the kids

    Joined:
    Aug 20, 2007
    Messages:
    1,036
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cleveland OH
    hahaha, amazing!!! I think they should run with that and cut you a check man
     
  2. Line666

    Line666 Fendurr

    Joined:
    Sep 2, 2006
    Messages:
    3,343
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    36
    Best post on the board I have seen this year :lol:
     
  3. Nuno Filipe

    Nuno Filipe You talkin' to me?

    Joined:
    Jul 1, 2009
    Messages:
    2,722
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Portugal
    An Ocean Between Us and The Powerless Rise are also great albuns, Powerless rise is quite heavy and not so melodic but it´s also an awesome album. Give some try at those. I agree about Shadows Are Security, the album has 1/2 songs that stands out but it´s very, very boring. The structures are always the same, quite predictable. An Ocean Between Us is a huge step forward.
     
  4. blue_fAng

    blue_fAng Member

    Joined:
    Sep 15, 2011
    Messages:
    650
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    And he was talking about his next "recording to be killer" and red got it as "record me" and "kill her"
     
  5. bryan_kilco

    bryan_kilco Member

    Joined:
    Nov 22, 2007
    Messages:
    4,623
    Likes Received:
    19
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Poconos, PA
    That's fucked up.....earlier Jeff mentioned It's Always Sunny episode and I was thinking of the scene in Horrible Bosses where the "wetworks" guy shows up.

    :lol:
     
  6. FrankTheSmith

    FrankTheSmith Member

    Joined:
    Apr 20, 2013
    Messages:
    496
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    18
    The arresting picture thing said he was 6'3'' 190lbs
    I'm 6'1'' 185lbs. COME AT ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  7. XxSicRokerxX

    XxSicRokerxX Gabriel R.

    Joined:
    Nov 25, 2010
    Messages:
    1,032
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Orange County, CA
    [​IMG]
    His sentence time may be anywhere from 94 hours to forever
     
  8. Gujukal

    Gujukal Member

    Joined:
    May 19, 2012
    Messages:
    492
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Sweden
    Of the latest videos of behind the ink and that shit he is well over 200lbs. If he just weighed 190lbs, he must have been ripped as shit.
     
  9. kaomao

    kaomao Member

    Joined:
    Feb 26, 2003
    Messages:
    5,475
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bareggio - Milano - Italy (Shitty Town)
    I just found out they're a christian band..... (I guess I don't give a fuck about their metalcore)
    No wonder things like that happens!
    when christians are involved heavy shit happens lol

    BTW I hope it is not true!
     
  10. SocialNumb

    SocialNumb Damn Christians!

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    8,020
    Likes Received:
    45
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Boyton, WPB, FL
    I know this will sound fucked up, but I have no doubt he did it because he's a Christian. :saint:

    When and if he gets out he'll be 10X more Christian and will probably straight up murder someone himself. :Smokedev:
     
  11. blue_fAng

    blue_fAng Member

    Joined:
    Sep 15, 2011
    Messages:
    650
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tim is not a christian anymore
     
  12. He's Dead, Jim

    Joined:
    Dec 10, 2012
    Messages:
    1,429
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Washington, DC
    I think right now he should be more concerned over whether he's the big spoon or the little spoon
     
  13. SocialNumb

    SocialNumb Damn Christians!

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    8,020
    Likes Received:
    45
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Boyton, WPB, FL
    Shit, you're right. That will be sorted soon though. Jail tends to make you religious, well for most anyway.
     
  14. DeclanWhite

    DeclanWhite Senior Member

    Joined:
    Oct 9, 2009
    Messages:
    2,106
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Australia
    :lol:
     
  15. XxSicRokerxX

    XxSicRokerxX Gabriel R.

    Joined:
    Nov 25, 2010
    Messages:
    1,032
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Orange County, CA
    I'm pretty sure I once read in an interview that As I lay Dying once said that although they may have some christian members in the band, it does not mean they are a christian band. It could've been a different band, but I'm pretty sure it was AILD.
     
  16. egan.

    egan. daylightdies.com

    Joined:
    Dec 28, 2002
    Messages:
    5,441
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    38
    Location:
    NorCal
    Reading this thread you'd think there were a bunch of WWE wrestlers with JD's in this forum.
     
  17. He's Dead, Jim

    Joined:
    Dec 10, 2012
    Messages:
    1,429
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Washington, DC
    The legions of bullshit metalcore bands around 2005 that used that cop-out answer to whether they were "Christian" or not include:

    AILD
    The Devil Wears Prada
    Haste The Day
    Avenged Sevenfold
    Becoming The Archetype
    Underoath
    Zao
    August Burns Red
    The Chariot
    Norma Jean

    ..and many more!
     
  18. FarBeyondMetal

    Joined:
    Jan 25, 2008
    Messages:
    838
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Los Angeles, CA
    HAHA Well played :kickass:
     
  19. JeffTD

    JeffTD Senhor Testiculo

    Joined:
    Sep 29, 2004
    Messages:
    12,582
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Los Angeles, CA
    Not really...

     
  20. abaga129

    abaga129 The Apprentice

    Joined:
    Jun 17, 2012
    Messages:
    809
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Cape Girardeau, MO
    I can't stand the bands that claim to be Christian and act exactly the opposite. If your lyrics contain the words fuck, bitch, cunt, slut, etc. You aren't a Christian band. It makes the ones that actually are look bad.

    One of the few metalcore bands that actually stick to it is For Today.
     

Share This Page