This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.

Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

HYMNAL

Discussion in 'Wizards' Hymn' started by K.Imai, Jul 6, 2006.

  1. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    Yes, Tsutomu is a nice guitarist. He's not good at English, so I'll tell him that you like his play. He'll be pleased to hear that.:)
    Anyway, I visited your site and listened to your music.
    Stunning power metal and beautiful melodies!! Great:headbang:
    BTW, I found the song called "yuuyake", you know some Japanese words??
     
  2. Syu_Galneryus

    Syu_Galneryus Wizards Hymn Fanatic

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Victoria, Australia
    my ex girl friend is Japanese, and she titled it, thanks for the listen, i really appreciate it :)

    ive gotten all of my friends (down here in Australia) into Wizards Hymn, a few of my friends have already ordered your album,

    someone has put a wizards hymn video on youtube.com, ive watched it so many times, your drumming is tight!
     
  3. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    Thanks for promoting there:)
    I know Australian are enthusiastic for heavy metal:headbang:
    Japanese metal band I know went on Australian tour, a few years ago.
    I hope WH go there on tour too!!
    I like tight druming like a machine, so my play should be like that.
     
  4. Syu_Galneryus

    Syu_Galneryus Wizards Hymn Fanatic

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Victoria, Australia
    you mean your "playing" sorry i just like to correct, well help :)

    if u come to Australia, everyone would love it! i know i definatly would, man i just got home, im quiet drunk haha its so good to listen to wizards hymn after a night out, all the music i was hearing tonight was just garbage!!!

    X Japan, Galneryus and Wizards Hymn are my most listened to bands at the moment, you're so awesome! and yes you play like a machine, i really like your drum fills, and grooves

    ive got a question, do you use triggers? your kick drums are very prominent, and present, or should i just say fucking loud haha its awesome none the less

    i think its so cool that im communicating with you now (Kensuke) because i know in a couple of years when you will be so famous you wont reply to your fans, its crazy, its like im talking to Yoshiki before he was really big.
     
  5. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    Yes, I used drum trigggers, they made drums sound much tighter.

    >i think its so cool that im communicating with you now (Kensuke) because i ?>know in a couple of years when you will be so famous you wont reply to >your fans, its crazy, its like im talking to Yoshiki before he was really big.

    Yeah, we're not so famous band so far, I hope we'll be a big band.
    But I'd love to communicate with fans, even if we become famous.:)
     
  6. PhantomOfGuilt

    PhantomOfGuilt Wizards' Hymn Fanatic

    Joined:
    Jul 4, 2006
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    London
    Hey Ken!!
    yeah i uploaded one of the Drum Recording videos from your old site popular already =D
    i hope you don't mind me uploading it i just want the world to see how great you guys are.
    i really cant wait till next year to see you guys (told you in the email)

    btw hey Syu_Galneryus
     
  7. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    >yeah i uploaded one of the Drum Recording videos from your old site popular >already =D

    No problem!! But do not do the same thing about the album, hehehe.
    It's merchandise.:lol:
     
  8. Deadnight Warrior87

    Deadnight Warrior87 The Tempest

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    1,947
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Anaheim, CA (USA)
    I saw that a few days ago....epic stuff! Thx for uploading, and thanks to you Ken for playing. :lol:

    Only in it for the money! :p

    So when's the North American tour I've been waiting for? I still owe you a beer. :lol:
     
  9. PhantomOfGuilt

    PhantomOfGuilt Wizards' Hymn Fanatic

    Joined:
    Jul 4, 2006
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    London
    haha don't worry i wont! i don't even have it yet, still too poor =(
    my family is broke!
     
  10. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    >So when's the North American tour I've been waiting for? I still owe you a >beer.

    If any chance, I'd love to go there before your beer goes tepid.:kickass:

    > haha don't worry i wont! i don't even have it yet, still too poor =(
    my family is broke!

    Hehehe, no way. So don't download illegal copies.:lol:
    World release version is cheaper than Japan release version.
     
  11. Syu_Galneryus

    Syu_Galneryus Wizards Hymn Fanatic

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Victoria, Australia
    hey all, havent been around for a while, ive been busy (school and work... oh and ofcourse guitar) ive been writing some music for a band im starting "Divine Trinity" hoping to get a few gigs, ill post some links once i got some music uploaded

    @PhantomOfGuilt, thanks for the upload, i commented a couple of times on youtube, my username there is "iiiNATASMAIiii" thanks for the upload, ive already ripped the video to my HDD :)
     
  12. Night[S]hade

    Night[S]hade YoruKage

    Joined:
    Jul 20, 2006
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Argentina
    We're waiting Southamerican Tour as well!!!
     
  13. Deadnight Warrior87

    Deadnight Warrior87 The Tempest

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    1,947
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Anaheim, CA (USA)
    And another album or Ep or something.

    Poor Ken, you're cursed with overly demanding fans. :lol:
     
  14. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    we're now preparing for next stuff.
    You guyz really keep me motivated 24h a day, 7days a week, hehehe.
    It'll take a bit time to finish the recording, but I hope we can do as soon as posibble.
     
  15. Syu_Galneryus

    Syu_Galneryus Wizards Hymn Fanatic

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Victoria, Australia
    haha i cant wait for another album! :headbang:


    Ken, did you get my PM? let me know through a private message





    how is everyone by the way?
     
  16. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    I replied to your message, thanks!!

    Members are a little bit busy with their own bussiness.
    Some of us are playing with other bands or working as a session musician.
     
  17. Syu_Galneryus

    Syu_Galneryus Wizards Hymn Fanatic

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Victoria, Australia
    awesome! Have you heard anything about X Japan reuniting?

    Yoshiki made a post about it on his myspace not long ago, im going to Japan in about 1 year, i might be able to see them live! id probably faint lol

    id love to see Wizards Hymn too!


    i wonder who would play guitar for X though... i think they should ask either, Syu, Takayoshi Ohmura, Shima or Katsu Ohta! that would be unreal, although it wouldnt be the same without Hide, actually, ive heard Pata is working with Marty Friedman in Aikawa Nanase, maybe Marty would be a good option, i know he'd love to, maybe i should apply :p
     
  18. Deadnight Warrior87

    Deadnight Warrior87 The Tempest

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    1,947
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Anaheim, CA (USA)
    Doing good dude!
    What other bands? Anything interesting ken?
    That would be amazing! Sad as hell to not see Hide, but fucking amazing!

    *prays for world tour*
     
  19. Syu_Galneryus

    Syu_Galneryus Wizards Hymn Fanatic

    Joined:
    Feb 13, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Victoria, Australia
    yeah it will be sad, im sure Yoshiki will put on a great show, im sure he'd make everyone cry! :cry:

    ... errmm.. im to tough to cry :p


    actually Circuit V Panther, ex sex machineguns guitarist (now with Elleguns) would fit in with his crazy costumes, hmm no X Japan went for the contemporary look in the mid 90's so maybe not lol

    Wizards Hymn should go for the Visual Kei look!! that would be so cool :p

    *waits for a smart ass comment + laughter from Ken*
     
  20. K.Imai

    K.Imai Wizards' Hymn member

    Joined:
    Jun 30, 2006
    Messages:
    118
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    TOKYO
    X come back?? I dunno!!
    But they're already legend, I don't wanna hear they create cheap music just for money. I'm a little bit critical?? hehehe,
    I really hope they will make a great restart.
     

Share This Page

  • About Us

    Our music community has been around for almost 15 years and we pride ourselves on offering great metal music discussion, as well as music production and other closely related topics. We work hard every day to make sure our community is one of the best. Enjoy!
  • Like us on Facebook

  • Donate ♥

    We have worked hard for 15 years (and running) to make sure our Metal community is running fast, uses the best software, and isn't overloaded with advertising. If you love the forum as much as we love bringing it to you, please show your support with a generous donation. We really appreciate it!