This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.

Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

New Jenna thread..

Discussion in 'The Iron Maidens' started by CRSCHKUM, Oct 6, 2009.

  1. Maiden Afganistan

    Maiden Afganistan Linda's favorite Brother

    Joined:
    Nov 14, 2007
    Messages:
    234
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Some stink hole in Afghanistan
    JEEEENNNNAAA!!!!!! It was so wonderful meeting you in person!! You are so very nice, sweet, lovely and so cute!!!! I will so marry you if you need a green card!!lol!!!
     
  2. Acujer

    Acujer Member

    Joined:
    Apr 14, 2008
    Messages:
    892
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    DAMN!!!

    This is getting pretty heavy. I could totally see you guys shooting AK-47s together. You'd have to be willing to learn Jenna's language too.
     
  3. Maiden Afganistan

    Maiden Afganistan Linda's favorite Brother

    Joined:
    Nov 14, 2007
    Messages:
    234
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Some stink hole in Afghanistan
    I used to know lots of the places to get stoned and not get caught (and get caught! lol!) in Disneyland! lol! Should have written a book, but was too stoned I guess!!
     
  4. Maiden Afganistan

    Maiden Afganistan Linda's favorite Brother

    Joined:
    Nov 14, 2007
    Messages:
    234
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Some stink hole in Afghanistan
    Nah! Part of the prenup will be she must learn to speak English!:lol::lol::lol: Tho' she is teaching me some Scott! :)
     
  5. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    It was really great to meet you too John!! Haha, I might have to hold you to that!! ;)
     
  6. Kirsten "Bruce Chickinson"

    Joined:
    Apr 10, 2009
    Messages:
    973
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    It was such an absolute pleasure and delight to finally meet both John and Jenna!!!!! But it bums me out that y'all live so far away. :erk:

    It kinda felt like I already knew you both through the boards and mutual friends, and you were every bit as cool and fun and wonderful as I'd heard.

    And, hey, just think--if you do marry each other you won't have to change the initials on your monogrammed towels and sheets. :lol:
     
  7. Puckfiend

    Puckfiend Mini Ross Halfin

    Joined:
    Feb 27, 2006
    Messages:
    787
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Orange County, California, USA
  8. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    You are such a sweetheart Kirsten!! It's always a pleasure to see you. I'll make sure I send you some more lucky tatties when I get home (as well as some more Galaxy for Courtney! :lol: ). I don't even want to think about how hard it's going to be to go home and leave you all behind. :( I've loved being able to see the Maiden play in person and hang out with you all. Of course, this will not be the last time I visit, just the last time for a little while until I can save up some more money. I'm getting my own apartment when I get back home so I guess I have to be "grown up" for a while and stop globetrotting for a little bit unless I win the lottery.
     
  9. Big Momma Nav

    Big Momma Nav Celebrity Chef

    Joined:
    May 27, 2009
    Messages:
    329
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    I'M ON A BOAT TAKE A LOOK AT ME!
    "Growing up" is overrated

    n
     
  10. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    Yeah, I don't wanna do it either but I guess I've got to for a while. Can't be a Metallica stalker forever sadly.
     
  11. nlukes

    nlukes Member

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    344
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Minneapolis, MN
    I remember what an agent told me when I was in my early 20's. He told me to stop running around and checking out all of these other bands and focus on myself more. Of course, he was right. Best to practice your ass off, save some money, buy a nice guitar rig and be the musician instead of putting other bands on a big pedestal.
     
  12. Acujer

    Acujer Member

    Joined:
    Apr 14, 2008
    Messages:
    892
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    So what your saying is The Iron Maidens are NOT Goddesses and I should take their pictures of my shrine and stop paying ahmage and offering sacrifices to them every morning?
     
  13. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    I just love to watch my favourite band live - it never gets old for me and it's when I'm happiest. I love jamming on my guitar and bass too but there is nothing better for me than being at a big rock show! :kickass:
     
  14. nlukes

    nlukes Member

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    344
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Minneapolis, MN
    You are wrong there, the Maidens are hot Goddesses and should continue to be worshipped and supported. In my message, I was referring to chasing after the mega bands that charge mucho dinero to attend their shows. I would say it is better to save some of that $$$$ for oneself and build your own band and find success at whatever level.
     
  15. Kirsten "Bruce Chickinson"

    Joined:
    Apr 10, 2009
    Messages:
    973
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    Ah, good, just so long as we're all clear on this. :p:lol:
     
  16. Doodoobubbachuck

    Doodoobubbachuck Maidens' drums

    Joined:
    Aug 2, 2002
    Messages:
    3,713
    Likes Received:
    27
    Trophy Points:
    38
    Safe travels Jenna!! It was so nice to see you here again!! :headbang: Do you leave tomorrow? Don't forget the oral pudding! :lol:
     
  17. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    Thank you for everything Linda!!! It was great to be here again! I fly out tomorrow at 4pm from LAX. Maybe by the time I return you'll have found Speak In Silence for me. ;) I'm looking forward to my oral pudding!! Hahahahahaha!!!! :lol: :lol: :lol:
     
  18. SoCalDamageInc

    SoCalDamageInc Damage Inc

    Joined:
    Jan 27, 2006
    Messages:
    79
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    Location:
    SoCal
    Safe travels Jenna. You rule!
     
  19. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    Thanks Boyd!!!! Had such a great time with you and the DI guys. You guys fucking ROCK!!!!!! :D

    Just getting ready to leave to head up to LA now. :(
     
  20. Metallicat180

    Metallicat180 Rockstar-In-Training

    Joined:
    Apr 19, 2004
    Messages:
    4,722
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Checking into the Psycho Motel...Crieff, Scotland
    Landed safely in Heathrow and am waiting for my flight to Glasgow. When I landed in London it was about 20f! A bit of a shock to the system after five weeks of a So Cal "winter". Went outside and it was actually wonderful. So lovely and fresh. I am so looking forward to going back to Scotland and seeing my family again. I'm very torn between Scotland and California. I hate to leave them both! Maybe I should clone myself and have one in Scotland and one in LA. Ha ha! :lol:
     

Share This Page