nimenomaan hyppimään, pituutta kun on sellaset 160 JA PUOLI cm war is my shepherd ja nii edelleen... ei mutta, sovinismi on vakava asia.
"Kenttäsika Svante painaa reilusti yli 300 kiloa ja on poliisien tapaan kaikkiruokainen." Minä luulin että kytät syö vaan niitä donitseja.. Näin sitä vaan rikotaan tavallisten ihmisten ennakkoluulot....
"Ensimmäinen koulutettu katosi ennen joulua." Herätti myös hilpeyttä. Mitähän poliisit tuosta jutusta pitävät?
Tähän väliin kysymys, kuka katto eilen kolmosen leffan? Joku peli se oli, ei voi muistaa nimee. Oli aika rok, ei voinu lopettaa kesken kattomista.
En kattonu "The Game":a eilen, mutta joskus aiemmin olen nähnyt sen. En kyllä muista siitä muuta kuin että oli kyllä juonenkäänteitä ihan riittämiin. Ja että Michael Douglas oli pääosassa.
mä alotin sen kattomisen mut en oikee saanu mitään irti. Mut se varmaan johtu siit et päätä särki ihan vitusti...
Minä katoin sen joskun vitun kauan sitte, loistava leffa, mutta kuuluu niihin, joita on huono katsoa uudestaan.
Taisin kääntää kolmoselle just sillon mut kun ruudussa näky tuo Douglas ja Sean Penn(?) ni pistin tv:n kiinni :Smug: