Indeed. Så... Är det några skoterraggare eller annat löst folk här ikväll? *ironi* Tillbringar stora delar av vintern i Luleå och Kalix.
Jag vill åker på sverige, men jag kan inte talla svenska.. Men det är i alla fall en GANZ EINFACHES SPRACHE...
Jag är varken löst folk (sorry) eller skoterraggare, men jag antar att jag kan falla i kategorin "skotteraggare". Är det nära nog?
Tänka sig, det har jag också. Och ja, jag är i Skottland... därav "Location: Aberdeen, Scotland" (*suck* noll-åttor...) :Smug:
Hmm.... :Smug: Börja inte med det där...... Vad gör du i Scotland? Själv var jag där förra året och kollade på Hibernian två matcher.
Börja med vad? Sanningar? Hrm. Jag pluggar vikingar, kelter och gaeliska. Kombinationen är svår att hitta någon annanstans -speciellt om man vill komma undan terminsavgifter.
Okej, det låter intressant. OT: Jag menar att vi har haft tillräckligt med diskussioner mellan oss 08r och övriga landsdelar. Undrar vad det beror på, inte kan det vara för att folk stör sig på framgångsrika lag från Sthlm??
Interssant, ja, men jag säja dig att det finns mjölk kvar, vi har bara 2 vecka och den mjölken röcht som skitt
Jag ar INTE verlörrrtttt, jag kan inte tala svenska, men det är ingenting! Jag tallar i alla fall, jag villte åker på sverige, men här är jag i tysckland, och nu har jag glommt alla mitt svensk, men mitt svensk var inte bra i alla fall Nej, jag är inte Tysk jag kommer frå Amerika, det är skitt, men jag vill lever här