Bah! Sport ska utföras, inte tittas på. Jag förstår inte alla människor som t.ex. går och tittar på fotboll, men inte kan få huvudet ur röven tillräckligt länge för att gå ut och spela själv. Fotboll ska avnjutas med svett och massor av blåmärken!
Ja det är väldigt sant. Själv spelade jag både fotboll och hockey tills rökning och alkohol tog över i 14års åldern.
Bollen är dumm, det var är gång i det dummheten var bästa, gången heter "Fotboll är skittcool gång!" Den har svenskafotballmannschaft verlört, vi spelade men ingen fotbol, den har vi åtta fotbolen, vi var hungrig. Det var en vakkra gång..
Du böra inte rökning! I fotbalgången med dummheten vill vi fotbol spelarer, du kan spela fotbal, den vill vi dig! men alkohol är bra! vi trinker och spelar och finder en ball!
Stämmer. Det är mycket roligare att spela själv än att titta på det. Fast blåmärken är inte roligt att få även om det är tecknet av en sann sportsman eller kvinna.
Hatten är rolligt Rolligt är Hatten Hatten är din Hatten är min Kan vi hara Hatten, eller är Hatten bara en Hatt, en Hatt för dem
Det är inte riktig sport om man inte har minst fyra blåmärken! Och det var inte en bra match om man inte går därifrån med en riktig lårkaka.
Kolla in www.apelsin.nu klicka på flash fun, sen på berber, där är massor av flash-filmer liknande hatten är din (jag rekomenderar Fiskpinnar)
nah, det är mest opeth-horor precis som vanligt numera. på tal om sånt folk, kanske är det rätt målgrupp; har en kompis som stötte ihop med deras frontman på hultsfred nu i år, någon som vill byta något skoj mot den kompisen? gärna något med manual, fjärrkontroll, lysdioder eller annat tufft.