This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.

Join the Chaos

Want to join in with the rest of the Hate Crew? Sign up today!

WOMAN!: if there's 1 for the men, there's gotta be 1 for women

Discussion in 'CoB Off-topic' started by hatecrewchick, Nov 12, 2005.

  1. Mystique1721

    Mystique1721 bass solo, take one

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    4,676
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Southern Cali
    chut up :p
     
  2. jmbullet

    jmbullet Drama maker

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    3,126
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Canada
    Lol don't worry, I'm taken already...
     
  3. valkokukka

    valkokukka I can still feel it

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    1,727
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Finland
    I miss the long hair :cry::cry:
     
  4. startedwith-downfall

    startedwith-downfall New Metal Member

    Joined:
    Jul 7, 2008
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    err NO. it's Kristian Ranta, known as Kride. he is from Norther

    valkokukka - yeah he was better with the long hair.
     
  5. jmbullet

    jmbullet Drama maker

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    3,126
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Canada
    :OMG: Well I know who Kride is... I was pretty sure that was Ari Koivunen on the picture though, for some reason :Smug:
     
  6. Achtland

    Achtland ^^goddess^^

    Joined:
    Sep 20, 2007
    Messages:
    839
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    The Beach
    What was he thinking? :loco:
     
  7. jmbullet

    jmbullet Drama maker

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    3,126
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Canada
    I don't know... he was much prettier with long hair...

    Guys, don't cut your hair. Ever. :lol:
     
  8. Nikki

    Nikki Member

    Joined:
    Apr 13, 2006
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    69
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Everywhere
    Kristian Ranta,huh? I haven't heard from him in a while, I guess we should catch up.
     
  9. MIMA

    MIMA o_-----

    Joined:
    Jul 30, 2006
    Messages:
    7,256
    Likes Received:
    90
    Trophy Points:
    48
    Haha, you like Tom from AFV :p
     
  10. Undefined

    Undefined Indefinite Entity

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    19,931
    Likes Received:
    113
    Trophy Points:
    63
    Location:
    Unsure and Inexact
    TOM BERGERON!
     
  11. MIMA

    MIMA o_-----

    Joined:
    Jul 30, 2006
    Messages:
    7,256
    Likes Received:
    90
    Trophy Points:
    48
    :lol: His home made videos with his huge head, these were the best.
     
  12. Nikki

    Nikki Member

    Joined:
    Apr 13, 2006
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    69
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Everywhere
    HI MIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. Macharius

    Macharius Thank you for noticing.

    Joined:
    Dec 18, 2006
    Messages:
    3,818
    Likes Received:
    20
    Trophy Points:
    38
    Location:
    New york, USA
    :lol:

    :oops: How have you been?!
     
  14. ingrid

    ingrid Member

    Joined:
    Dec 29, 2005
    Messages:
    3,827
    Likes Received:
    51
    Trophy Points:
    48
    Location:
    +31
    drummer of Elite is kinda ok too :p

    [​IMG]
     
  15. Nikki

    Nikki Member

    Joined:
    Apr 13, 2006
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    69
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Everywhere
    He looks pretty pissed off :p
     
  16. ingrid

    ingrid Member

    Joined:
    Dec 29, 2005
    Messages:
    3,827
    Likes Received:
    51
    Trophy Points:
    48
    Location:
    +31
    haha yeah but well.. I don't caaaaaaare :oops:
     
  17. Nikki

    Nikki Member

    Joined:
    Apr 13, 2006
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    69
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Everywhere
    he is cute,though
     
  18. xanina

    xanina Pathetic Grad Student

    Joined:
    May 10, 2008
    Messages:
    586
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    E-town concrete
    [​IMG]

    Charlie Hunnam from Sons of Anarchy...this is what happens when I have nothing better to watch on tv
     
  19. jmbullet

    jmbullet Drama maker

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    3,126
    Likes Received:
    11
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Canada
    Methinks this thread needs more of that man :
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Nikki

    Nikki Member

    Joined:
    Apr 13, 2006
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    69
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Everywhere
    Inb4deadly
     

Share This Page