Congratulations!

_Irene_

New Metal Member
Dec 23, 2010
13
0
1
Kyiv, Ukraine
Today is PAIN double holiday
Release of You Only Live Twice, my congratulations! I'm sure, it's a great album and you'll have a successful tour in support of it. Good luck to you , guys!

And, of course, HAPPY BIRTHDAY, PETER!!! You are a talented person, keep making good music, we love it! I wish you inspiration and inner harmony. I don't know, if you read messages on forum, it really doesn't matter, just best wishes from me!
Cheers :kickass:
 
Happy Birthday Peter! And congratulations to the new album listening to it right now, TOTALLY AWESOME! :D
 
Grattis på födelsedagen, käre Peter, jag önskar dig många år till!! Jag kommer att laga min bästa saffranrisgrynsgröt och ska äta den på din hälsa. Många kyssar och en stor kram från din största belgiska fan. :Spin::p:Shedevil:
 
Happy birthday Peter!

I hope that new CD will be very successful! At least I love it. I think it may be my favourite PAIN-album!
 
I wonder if work would grant a couple days off for a holiday ;P
Would be excellent cos it would make a 3 event holiday for me cos my boys Bday is the 5th
 
Min herregud, David!!!
Jag hade alldeles glömt din födelsedag, förlåt för det! :( (Min enda ursäkt är att jag måste plugga för min svenska tenta och inte kunde hålla på att läsa nyheterna här.)
I alla fall grattis på ditt 36e. :) Jag kunde se på Mickes blog att du fick en grym present av grabbarna och jag hoppas att det blev jättemysigt.
Vi ses i november! :headbang:
 
Min herregud, David!!!
Jag hade alldeles glömt din födelsedag, förlåt för det! :( (Min enda ursäkt är att jag måste plugga för min svenska tenta och inte kunde hålla på att läsa nyheterna här.)
I alla fall grattis på ditt 36e. :) Jag kunde se på Mickes blog att du fick en grym present av grabbarna och jag hoppas att det blev jättemysigt.
Vi ses i november! :headbang:

Tack så mycket! :) Ses!