I'm Drunk damnit!

Tästähän on muodostumassa mun oma topikki
prost.gif


Kalaviina on valmiina ja kohta pitäs hipsiä kohti Tamperetta. Jotenkin sellanen kutina ettei ole enää ehjä palatessaan. Eli jos esim. ymmärryskyky katoaa, olitte kaikki ihan kivoja..
 
Voi jumalauta sitä hallin toimintaa! Narikka täynnä ja miten kävi kun kolmentuhannen promillen pikku sievässä kanto eturivissä reppua selässä? Hukkui takki, tumput, avaimet, huppari ja puhelimen takakansi..

Vituttavaa toimintaa..
 
Voi jumalauta sitä hallin toimintaa! Narikka täynnä ja miten kävi kun kolmentuhannen promillen pikku sievässä kanto eturivissä reppua selässä? Hukkui takki, tumput, avaimet, huppari ja puhelimen takakansi..

Vituttavaa toimintaa..
Miten sä onnistuit puhelimen takakannen hukkaamaan? :erk:

Mä olin lauantaina Cornerissa tiputtanut lompakkoni lattialle, mutta kaveri onneks löysi sen *phew*
 
Se on nyt sellanen homma että tarttis kohta saada sitä uutta matskua pihalle vai mitä vittua?

Uus Black Sun Aeon pistää sellasta kapulaa kotimaisella murinalistalla että ootte pojat vaarassa tippua pykälää alemmas.

Bushmills Black Bush - nykyään yksi tunnetuimmista ja arvostetuimmista Bushmillsin merkeistä. Siihen käytetty mallasviski kypsytetään väkevän espanjalaisen Oloroso-sherryllä höystetyillä tammitynnyreissä, kunnes lopulta siihen lisätään hiukkasen makeaa jyväviskiä. Tätä vuodesta 1934 tehty laatua kutsuttiin aluksi nimellä Old Bushmills Special Old Liqueur Whiskey.

Maistuu saatana!

Ainiin.. Pistäkääs duunikaverin legenda ostoslistalle.. http://www.levykauppax.fi/artist/rippikoulu/musta_seremonia/