Next gigs you're going to see in Finland?

Originally posted by Hearse
:lol: välillä vaan näkee semmosia porsaita pillun perässä juoksemassa, että rupee itteensäkkin oikeen vituttaa kun kattoo niiden örvellystä. Ja sit yleensä neito jota he "ämpärirumat" örveltäjät yrittävät iskeä on usein helvetin hyvännäkönen ja semmonen oikeen kunnon "cock tease" (eli he antavat ymmärtää, vaan ei ymmärrä antaa). Eikä ne ees tajuu että siinä voi käydä loppupeleissä huonosti.
Juu, itseänikin kyllä vituttavat semmoiset yli kaiken, vaikka harvemmin mitään semmoista on omalle kohdalle osunutkaan, kun en ole pariin vuoteen muita naisia kaivannut enkä sitäkään ennen mitenkään aktiivisesti metsästänyt. Alkaa kuitenkin lähes poikkeuksetta aina vituttamaan kun näkee jonkun pvc-eukon taivuttelemassa jotakuta avutonta äijää pikkurillinsä ympärille...
 
No elävässä elämässä tällaisen todenmukaisen kuvan saa, mutta täällä... :lol:
 
Originally posted by Hearse
baareihin mennään juomaan eikä naisia iskemään!

Kerrankin joku on tästä asiasta samaa mieltä minun kanssani. :lol:

Ja aiheeseen liittyen... en kyllä tiedä yhtään että mille keikalle sitä seuraavaksi menisi. Provinssiin menisin Slayerin kattomaan jos olisi rahaa, mutta kun ei ole. CMX:n voisi käydä Lutakossa kattomassa ensi viikonloppuna, jos olisi rahaa, mutta kun ei ole.... jaa.... kai se venähtää sinne Ilosaarirockiin.
 
Puistobluesissa pitää käydä katsomassa Gary Moore ja CMX varmaankin Tammerfesteillä...
 
Siinä on festivaalia mulle kerrakseen kun saan käteeni Dark Tranquillityn Damage Donen, istahdan parvekkeelle ja avaan kolmenkymmenen litran kaljapullon. :)

Vittu toi on loistava levy.
 
Netta sai laivalta semmoisen noin mittoja 10cm x 10cm x 20 cm olevan pahvisen laatikon jossa on kahdeksan volttista siideriä/viiniä se koko kaksi litraa ja semmoinen pieni hana. Ei voi muuta kuin odottaa, kun pääsee provinssissa juomaan sitä suoraan siitä hanasta koko ruumiillaan ja vaatteillaan. Siinä on festarit minun makuuni... :D
 
Project Haten ja 2 Ton Predatorin keikka 12.7 Tavastialla on varmaan se seuraava "pakollinen" keikka, joka on nähtävä.

Saa nähdä jos vielä erikseen jaksa mennä Tuskan festarialueelle ihmettelemään siellä soittavia bändejä. Vaikka ei siellä Ajattaran ja Machine Headin lisäksi ollut itseäni kiinnostavia yhtyeitä.
 
Jaahas... tuli sitten ostettua lippu Himoksen festareille, kun ei muuta juhannuspaikkaa ironnut. Tai ainakaan sellaisia joissa olisi ollut muitakin kuin minä ja kassi kaljaa. Eli seuraava suomalainen bändi jonka näen on varmaan Kotiteollisuus, tai sitten Charon jos en Hynysen huutamista ehdi kattomaan.
 
Seuraava on toivottavasti Gary Moore

Viime viikonloppuna kyllä potkivat aika kivasti tuo Dream Theater - Slayer - Rammstein -trio...