saako hevari enemmän naisii??

joululimppu

Member
Dec 1, 2001
30
0
6
36
suomi
Visit site
suurin osa täällä on miehii ja varmaan monet on myös heteroita
joten mitä luulette kiinnostuuko naiset enemmän jos on
a:paskahousut jalassa ja kahen sentin sänki päässä geelillä pystyssä.
b.mustat vaatteet ja letti puoleen selkään???

ikävä kyllä itse luulisin että toi a voittaa...joka on väärin!!!
 
Ikävä kyllä A.... Siis, tälläi kaupungilla liikkuessa trendipellet naiset ei pidä hevareita varmaa minää... Mutta sit jos mennää kunnon baariin ni kyllähän hevareilla o vientiä ;)
 
A) yleisesti B)joissain piireissä eli gootti, metallisti ym ym... yleensä muusikoiden seurassa :)

On ne muotikuteet aika pillunmetsästys juttua... Onneksi on sentää niitä, jotka ajattelee vähän muutakin kuin hoppari/hevari-vaatetusta.
 
harmi kyllä on, kun sellaset 16 vuotiaat namut aina esim. chatissa kyselee käytätkö löysiä vaatteita....mut todellisuudessa on niitä paljo joiden mielestä pitkä letti on ihana, ehkä jopa enemmänki ku niitä toisia(riippuu tietysti missä päin liikutaa)
 
No oma mielipiteeni on että "synkkää metallia" kuuntelevissa miehissä/naisissa on enemmän syvyyttä kuin jossain trendi pelleissä, mutta ei ne vaatteet ratkaise (itse käytän southpolen pöksyjä mutta en piru vie roikota niitä puolessa perseessä asti!) vaan luonne ja olemus sillä yleisesti ottaen kadulla kaatavat teinixx muijat on ajattelu tavaltaan oikkee perkeleen tylsiä ja kaameita, kun taas hevi muijat vaikuttavat kiinnostavilta ja niissä tuntuu olevan "syvyyttä".

Taas tuli manattua samaa virttä...
 
Siis hommahan menee niin, että alle 22 vuotiasta muijaa ei oikein saa pitkällä letillä ja mustila kuteilla, ne ottaa oikeestaan vaan näitä "trendipellejä", jotka levittelee geeliä päähänsä bussissa ku ovat menossa skoleen. Kyllä ku ne tulee 25 vuoden ikään ja huomaavat olevansa sinkku ja että kaikki "hyvännäköiset miehet" (lue trendipellet) ovat varattuja, niin sitten kelpaa ees jotenkin pitkillä hiuksilla varustettu, mustiin pukeutuva, mies.

Että näin tänään
 
Hearse&Torgoth: :lol: :lol: :lol: :lol: Eeeh...mielenkiintoinen ja kutkuttava ajatustenvaihto :p Ei helvetti...*pyyhkii kyyneleitä*

Hmm...Jos valittavana olisi pitkälettinen mustiinpukeutuva jätkä tai sitten tavallinen naapurin Matti, niin taitaa mennä ensin mainitun puolelle. En tiedä, en vain voi sille mitään, että kiinnostun helpommin metallisteista, ja pidän niin helvetisti pitkistä hiuksista. Totta, että ajattelen heidän olevan jotenkin syvällisempiä, heidän kanssaan voisi jopa keskustella jostain, mutta poikkeuksia on enemmän kuin riittämiin :rolleyes: Geeli-trendi -ukkelit eivät pahemmin intohimoja minussa ainakaan herätä :err: mutta heistäkin löytyy poikkeuksia. Vaikka ulkonäkö vaikuttaa melko paljon, ei se kuitenkaan loppujen lopuksi ole se ratkaisevin tekijä; jos toinen luonteeltaan huomattavan paljon muistuttaa vasemman jalan saapasta ja kuolaa rinnoillesi, kyllä siinä aika äkkiä etsii ulko-ovea, oli sitten minkä näköinen tahansa.

Hmm...minulla on mustat pitkät hiukset, pukeudun mustiin, ja ypönä vaellan....:rolleyes:
 
Originally posted by ~Zeanra~
jos toinen luonteeltaan huomattavan paljon muistuttaa vasemman jalan saapasta ja kuolaa rinnoillesi, kyllä siinä aika äkkiä etsii ulko-ovea, oli sitten minkä näköinen tahansa.

Siinä meni meikäläisen mahkut :lol:
 
En minä nyt oikein tiedä ovatko metalli-ihmiset nyt niin hirveästi syvällisempiä kuin popparit. Harva metallisti oikeasti esim. paneutuu lyriikoihin niin syvälle että voidaan puhua merkittävästä erosta syvällisyydessä metallistin ja trendipellen välillä. Varsinkin nykyään kun on aika vaikea sanoa onko henkilö "syvällinen"-metalliheebo vai poppari joka vetää päälleen Nightwish-paidan koska bändi heiluu listoilla ja koska siinä paidassa on niin hieno kuva.

Toisille metallistit ovat syvällisiä, älykkäitä musiikintuntijoita ja toisille taas huonostipukeutuvia, itseänsä brutaaleina pitäviä uusjuntteja. Kumpikin on mielestäni yleistystä.

Naisia varmaan kyllä saisi enemmän jos pysyisi ajan tasalla niin musiikkimakunsa kuin vaatetuksensakin suhteen. Mutta itsekunnioituksen nimeen jostain on kai tingittävä. ;)
 
Täällä ainakin pitää olla sellanen vitun hopparineekerinpalvoja että tytöt tykkää.. mutta kuitenkaan en yleistä.. kai se on vain paikallista. Musta ne ei ainakaan tykkää..

Ja ThePKH: on muuten aivan totta että lähellekään kaikki metallistit eivät perehdy lyriikoihin ollenkaan tai sit ne hehkuttaa jotain lapsellista saatanapaskaa mitä jokin Dark Funeral laulaa.. Mut minä ainakin luen lyriikat aina ja perehdyn niihin.. paitsi niissä Dark Funeral tapauksissa. Mutta eipä ne popparit sen musan kans voi mitenkään syvällisiä olla kun ei missään poppibiisissä ole kovin syvällisiä sanoja...
 
Originally posted by ThePKH
Naisia varmaan kyllä saisi enemmän jos pysyisi ajan tasalla niin musiikkimakunsa kuin vaatetuksensakin suhteen. Mutta itsekunnioituksen nimeen jostain on kai tingittävä. ;)

Allekirjoitetaan!

-Villain (jonka pukeutumistyyli on pysynyt samana viimeiset 15 vuotta...)
 
Originally posted by Zyklon
Mutta eipä ne popparit sen musan kans voi mitenkään syvällisiä olla kun ei missään poppibiisissä ole kovin syvällisiä sanoja...

Tippaakaan yleistämättä, vai? :rolleyes: Kyllä minun mielestäni hyviä lyriikoita voi löytää vaikka mistä. Mainitaan nyt esimerkkinä vaikka J. Leskinen - tuskin Juicea kuitenkaan kukaan voi pitää muuna kuin pop-rockina.(?)

Vaan täytynee myöntää, että aika harvalta "yleisesti tunnetulta" artistilta/bändiltä löytyy vaikkapa Dark Tranquillityn tasoisia lyriikoita, jos syvällisyydestä puhutaan.

-Villain
 
Originally posted by ThePKH
Harva metallisti oikeasti esim. paneutuu lyriikoihin niin syvälle että voidaan puhua merkittävästä erosta syvällisyydessä metallistin ja trendipellen välillä.

No, mä ainakin paneudun lyriikoihin yleensä niin syvälle ku pääsee ;) heh.. vaikka ite sanonki... Yleensä lueskelen bändien sanotukset hyvin tarkkaa ja teen niistä johtopäätöksiä.. ;)
Esim. Ajattaralla on mun mielestä hyviä sanotuksia, kuten Manan Lapset :)
 
Jospa nyt minäkin sanoisin jotain tuohon ihan alkuperäiseen kysymykseen näin naisnäkökulmasta...

Kyllähän se tuo a varmaankin useammin on, mutta ainakin MINUN katseeni kääntää kyllä varmasti ennemminkin tuo b-vaihtoehto.
Ja henk. koht. pidän pitkistä hiuksista. Ja paljon.
Mutta kyllä lyhyetkin on ihan ok.

Mutta myös minä monien muiden tavoin olen sitä mieltä, että ei se kuori ole tärkein, vaan se mitä sen sisällä on... ;) Mutta tietenkin ensivaikutelma ihmisestä tulee LÄHES aina ulkonäön perusteella, joten kyllähän silläkin on merkitystä.
 
Sen verran on pakko sanoo että kyllä toi on ihan totta (tai ainakin liian usein on) että "normismuijat" ei (yleensä) kiinnostu metallisti-jätkistä (sama saattaa päteä myös niin päin ettei "normisjätkät" kiinnostu metallisti-muijista).
Meinaan allekirjoittaneella on monia monia kokemuksia siitä että kun yrittää jossain raflassa tms. paikassa harrastaa niin sanottua silmäpeliä ni nämä normismuijat kääntää usein päänsä samantien pois ja pystyn melkein lukemaan niiden ajatukset "Vittu mikä hyypiö tuokin taas on". Sitten taas monet metallistimuijat on sanonu että niiden mielestä mulla on kummiskin suht hyvä ulkonäkö (ja toivon ettei niillä oo sillon ollu aina sormet ristissä :D )... eli kai se vaan niin on, että kun koetaan toinen ulkonäön perusteella erilaiseks ni kynnys näiden ihmisten välisen "liekin syttymiselle" on vaan liian korkee. Ikävä kyllä.

>>~Zeanra~: Hmm...minulla on mustat pitkät hiukset, pukeudun mustiin, ja ypönä vaellan....:rolleyes:

Kuin myös, tosin ei tällä hetkellä enää mustat hiukset mutta kyllä ne tuolla ristiselässä liehuu :D
 
Itellä on mustat vaatteet ja pitkät hiukset eikä ainakaan toistaiseksi ole paljon ollut kysyntää. Toisaalta en minä myöskään hengaile missään trendimestoissa.
Minua ainakin kiinnostaa enemmän hevarimuijat kuin muut, vaikkei sillä nyt periaatteessa mitään väliä ole.