Sauna Open Air 2008

No en ole ehtinyt, kun on pitänyt pakkailla. Lähden sunnuntaiaamulla 3 viikoksi Italiaan. Kattellaan sen jälkeen. Olkaa ihmisiksi sillä aikaa :p
 
No niin, toi ohjelma on koneella ja kaikki on nettiin lataamista vaille valmis. Tänään en kuitenkaan ehdi, sillä se lataaminen kestää aika kauan. Mutta luulen että lauantaina tai sunnuntaina mulla on aikaa sen verran että saan sen nettiin. Leikkasin välistä Scorpionsin haastiksen, eli siinä on nyt sitten Bodom ja Stone (aattelin, että suurin osa haluaa varmaan senkin nähdä :)). Mutta joo, tulossa on.
 
Hemmetti, taitaa kuitenkin mennä maanantaina puolella tämä julkaisu, odotan innolla :worship:
 
Tiedosto on ilmeisesti liian iso ku Cracklella pukkaa erroria. Leikkasin CoB:n ja Stonen haastikset erikseen ja nyt lataa tuota Bodomin juttua. Cracklessa on se huono puoli, että jos tiedoston pakkaa pienemmäksi DivX:llä, niin Crackle ei tunnista sitä.

Ja tämä lataaminen on niin pirun hidasta. En tiedä onko syy ohjelman, mun koneen vai nettiyhteyden. Tai sitten se on vieläkin niin iso tiedosto. Ei kyllä oikein huvittais alkaa taas säätämään ja laittelemaan pienimpiin pätkiin :/ Mutta joo, kyllä nämä haastattelut tulossa ovat.
 
Tiedosto on ilmeisesti liian iso ku Cracklella pukkaa erroria. Leikkasin CoB:n ja Stonen haastikset erikseen ja nyt lataa tuota Bodomin juttua. Cracklessa on se huono puoli, että jos tiedoston pakkaa pienemmäksi DivX:llä, niin Crackle ei tunnista sitä.

Ja tämä lataaminen on niin pirun hidasta. En tiedä onko syy ohjelman, mun koneen vai nettiyhteyden. Tai sitten se on vieläkin niin iso tiedosto. Ei kyllä oikein huvittais alkaa taas säätämään ja laittelemaan pienimpiin pätkiin :/ Mutta joo, kyllä nämä haastattelut tulossa ovat.

Olisko noita videoita mahdollista iskeä esim. johonkin http://www.megaupload.com/ :in kaltaiseen palveluun josta ne saisi helposti myös omalle koneelle talteen? Eiköhän sillä nuo yhteensopivuusongelmatkin ratkeaisi ja niitä pääsisi katselemaan samalla kuvanlaadulla jolla olet ne myös ripannut. Helvetin hienoa, että oot jaksanut noita nauhotella ja meidän iloksi niitä jakoon laittaa! Kiitokset siitä.
 
^^Joo, no mä nyt latailen nää videot Crackleen, nehän saa myös sieltä muistaakseni tallennettua. Varmaan niitä nauhotettavia juttuja tulee myöhemminki, esim. tuonne megauploadiin olis varmaan sitte helpompi laitella ja mulla ei menis hermot näiden säätöjen ja hitauden takia :D