Children Of Bodom Rockperryyn

^MetalMan^

Hexagon
Jan 29, 2008
575
0
16
Finland
Elikkä COB on tulossa tänä kesänä Rockperryyn 18.7. Mukana myös mm. In Flames,Klamydia,Yngwie Malmsteen jne.jne.Kuinka moni aikoo tulla:headbang:?
 
vain 50 kilsaa vaasaan! Menen sinne aivan varmana...tulee rockperry vetään aika paljon väkeä sinne. Bodomia kattomaan sitte!!!!:kickass: Olin aika helvetin yllätynyt tosta lineupista...ei rockperrys oo ollu niin hyvää pitkään aikaan. ja KLAMYDIA KANS! :D
 
Eipä sinne pitkä matka olisi ja olishan tietty mahtavaa nähdä CoB:n molemmat Suomen keikat kesällä...
 
Saunaan en laahaudu...vähän vaisua menoa siellä. Ei bändeissäkään tuskaan vertailua. Pari hyvää (CoB,SA,Amorphis etc etc) mutta Tuska on täynnä mahtavia bändejä niinku slayer,dimmu ja carcass!
 
kyllä perry on tänä vuonna se kohokohta ku bodom ja in flames nähdään livenä :)

jos jotakuta kiinnostaa nii mulla tulee todennäkösesti olemaan CoB hatecrew farkut, Follow the reaper t-paita ja Are you dead yet?-huppari.
 
mie olen lähdössä n.150km päästä yksin Rockperryyn :p
kerrankin töistä vapaata ja mahdollisuus nähdä In flames ja COB, niin
täytyihän sitä toki nyt lipun mennä ostamaan, takaisin päin tulosta ei
mitään hajua, mutta kai sieltä aina jonkun yöpaikan tai hengausmestan löytää..
:headbang:
 
Paska homma myöhästyä keikalta. Prkl ku kesti tunteja taistella tiensä sinne jostai ja sit ku juoksen paikalle ni Banned from Heaven alkaa soimaa ja eiku heti mossaa. Korkeintaan kohtalainen keikka bändiltä ja volumee ei juur nimekskään plus yleisö liian nuorta, mut sekoiltua tuli silti.