Rappiolle ja muille jotka soittaa koskettimia

Nein. Ich kaufe nicht scheisse zu Deutschen!! Ich kaufe lederhosen zu Deutschen.




















































Saksa on kiva kieli....:)






















tai sitten ei...:)
 
onko sun mielestä 9€ tunti viikolla vähän??=)
viikonloppuna tulee 15€tunti... tolla palkalla oon töissä vaikka joka päivä 25tuntia...
 
VOI VITUN HUORA!!! jätkä on varmasti huora kun saat noin hyvää palkkaa!!! mä sain kahden viikon töistä 1500 mk eli noin 252 euroa :(

epäreilua.. vitun pässi :lol:
oot varmasti huora.. ja myyt persettä tampereen keskustassa..
 
älä ny... mä sain töissä ammatti paperit 3 viikon jälkee... kaiken mailman amikset on iha turhia... miks niihi pitäs mennä ku kansimiehen ammattipaperit saa kolmessa viikossa...=) työsuhde etuihin kuuluu vielä yks ateria päivässä ravintolasta ja niin paljo kokista ku haluaa...:)
 
Tämä topikkihan on kuin minulle tehty, harmi vaan etten huomannut sitä, ennen kuin tein uuden.Bodomilla aloitettiin, siinä ei ollut mitn ongelmaa.

Ensimmäinen intro taisi olla angels dont kill.
(D,D,A,D,D,A#,D#,A#,D,D,A,D(tauko),C,G,C)

Nyt hakusessa uudet koskettimet, helppiä?
 
Tämä topikkihan on kuin minulle tehty, harmi vaan etten huomannut sitä, ennen kuin tein uuden.Bodomilla aloitettiin, siinä ei ollut mitn ongelmaa.

Ensimmäinen intro taisi olla angels dont kill.
(D,D,A,D,D,A#,D#,A#,D,D,A,D(tauko),C,G,C)

Nyt hakusessa uudet koskettimet, helppiä?

Noi Casiot ois edelleen myynnissä. :lol:

Sori, oli aivan pakko. Miten joku on tällasen täältä löytänyt. :D

Mutta jos hieman asiaakin, pitäis varmaan kokeilla tuota. On soittaminen kyllä hieman jääny viime aikoina.
 
Löysin paremmat tabit tohon biisiin:
(Soitetaan 2 kädellä 2 eri "äänialasta")

Minun päästäkeksimä tabitussysteemi, ei ole tietääkseni mikään standardi, joten turha itkeä.

Sulut=Pidetään pohjassa, painetaan kosketinta vain kerran, kun toisen käden "nuotti" muuttuu
#=ylennys

Oikea:
C,(G-G),C,C,C#,G#,C#,C,G,C,C,A#,F,A,
Vasen:
C,C#,G,C,C,C#,G#,C#,C,G,C,C,A#,F,A,

Jatkuu, soitetaan 3 kertaa (Loput samaan aikaan 2 kädellä)

Oikea:
C,C,G,C,C,C#,G#,C#,C,G,C,C,A#,F,A
Vasen:
C,C,G,C,C,C#,G#,C#,C,G,C,C,A#,F,A

Ja intro loppuu...

Oikea:
C,C,G,C,A#,F,D#,D

Vasen:
C,C,G,C,A#,F,D#,D