saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Zeanra~
Jotenkin mieleen nousee ajatus, että kaikki asuvat väärässä paikassa...:bah:

Pitäisi perustaa metallistisiirtokunta, paikka jonne saisi muuttaa vain mustiin pukeutuvat pitkätukkaiset tyypit ja poppi ja subbarit olisivat bannassa. Yhdistetään voimamme ja ostetaan jostain Lapista halvalla maata tai vaikka samantien joku muuttotappioinen kylä. Siellä voisimme yhdessä kirota epäoikeuden mukaista yhteiskuntaa ja haukkua lökäpöksyjä.
Saisi nähdä kauanko tämä metallistien onnela olisi hengissä, koska kaikkihan tietävät, että metallityypit ovat työtävieroksuvia yhteiskunnan elättejä, joten kun viimeiset kiljunpöntön pohjat olisivat kadonneet janoisen pitkätukan kurkusta alas, alkaisi yhteisömme hajota tyyppien yksitellen luikkiessa takaisin tuohon kirottuun normisten yhteiskuntaan(jossa kuitenkaan ei tarvitse tehdä töitä, jos ei jaksa)...

(Taitaa olla meikkiksen aika lähteä paapaamaan ja kuvitella heräävänsä virkeänä huomisaamun koittoon...)
 
Ai vähän :D hah...... Jehovista puheenolleen, ne tuli kaverin oven taakse valistaan, niin tää komensi niitä viemää sitä autolla pitkin tamperetta ja jehovat kuljetti kiltisti :D hahahah... Vittu en o nauranu niin varmaa koskaa, ku kaveri tulee jehovan todistajien autosta keskellä tamperetta :D hah......
 
Täällä kaikki metallistitytöt on sellasia trendipellejä ettei mua kiinnosta paskaakaan ja ne "normaalit" taas sitte inhoaa mua... Ei mulla oo mitään niitä vastaan mutta niillä tuntuu olevan jotain minua vastaan... eikä se mulla riitä että kuuntelee metallia.. arvostan paljon enemmän kaikkea muuta vaikka kieltämättä olisi kiva jos se tyttökin kuuntelisi metallia.. eipähän tulisi tappelua siitä mitä kuunnellaan. Mutta se on täällä mahdotonta..

Älkääkä jätkät aineellistako noita tyttöjä :D :lol: :)
 
Originally posted by Zyklon
eikä se mulla riitä että kuuntelee metallia.. arvostan paljon enemmän kaikkea muuta

Samoin. Siis minun tapauksessani tuo koskee tietenkin jätkiä. Tai siis tietty kavereissa myös tyttöjä... Äh, mitäs tässä taas selitän jotain turhaa...

Älkääkä jätkät aineellistako noita tyttöjä :D :lol: :)

Erittäin hyvin sanottu.;) :lol:
 
Äyh! ÄLKÄÄ kiduttako nahka asuilla! Mikään ei ole parempaa kuin nahka asuste, joka näyttäisi olevan kuin ihon päälle maalattu musta väri! Tässähän räjähtää kummatkin päät pian....

Mulla on kuules ratkasu Dethroned sun onkelmaas, mees semmosille sivuille ku http://www.free6.com ja valitse siitä vas. palkista semmonen linkki ku LATEX, kyllä mustalla ja punasella nahalla päällystettyä naista piisää :)

Nyt ei sormet taivu niin että vois kirjottaa tähän
Pyyrä äirees kirojottamuahan! :lol
 
Originally posted by ~Zeanra~
Jotenkin mieleen nousee ajatus, että kaikki asuvat väärässä paikassa...:bah:
nohnoh ;) eikai se asuinpaikka niinkään estä..siis että voihan sun mies/nainen asua jossain muualla..ei nyt tietänkään mitään espoo - rovaniemi etäisyyttä..tai no mikäs siinä jos homma toimii :p mutta oon sitä mieltä ettei se paikkakunta ole niinkään este..lähe seikkailee vaikka sitten tampereelle :) myönnän kyllä, että saat ravata siellä kumppanis luona joka väliin kun on mahdollista :D
 
:lol: :lol:

"Sadistinen masopiiskaaja etsii itselleen pyllylletaputtajaa. Fetissinä ovat nännilävistykset, oravien tunkeminen takapuoleen ja nahkakravatit. Olethan myös eläinrakas, ja harrastat ratsastusta. Iällä ja sukupuolella ei ole väliä, kunhan olet valmis kiihkeäänkin vakoiluun."

@OzzOzbourne: Tietenkin hemmo voi asua muualla, mutta se on vain ikävää, kun joutuu koko ajan loikkimaan kylien välillä, ja rahaakaan ei oikein olisi joka kuskille jaettavaksi. Lähinnä tarkoitin sitä, että kun moni täällä valittelee ettei metallisteja löydy omalta paikkakunnalta; siten kaikki asuisivat väärässä paikassa. Mutta tosi rakkaushan ei katso välimatkaa ;)