Spinefeast at sea 2008

Minulta jää väliin, työ tuppaa nykyään hieman häiritsemään vapaa-ajan harrastuksia....
 
Mie (ja koko meidän sekopäinen jengi) ollaan tulossa! Ja siellähän ollaan sitten niin sekaisin ja kännissä ettei mitään rajaa. :lol:

:lol:

Sepä, paitsi kun ite olen vielä alaikäinen, niin sisko lähtee huoltajaksi, se tuo pieniä rajoituksia :rolleyes: Mutta ihan pieniä vain.
 
Kyllä varmaankin olen tulossa. Alaikäisyyskään ei ole silloin enää este :D
 
Tulossa ollaan.. onpa kivaa kun on jotain odotettavaa kesäfestareittenkin jälkeen..

:)
 
Kyllä tässä kovasti on porukkaa kasailtu, toivottavasti ei halvimmat hytit lopu kesken ennen ku saadaan aikaseks tehdä oikeen varauskin...
 
Perkele, nyt pitäisi löytää jostain holhooja koska isosisko ei pääse. Onpas taas vaan aika helvetin kivaa...onneksi Bodomin uusi biisi pelasti edes osan jo muuten päin helvettiä menneestä eilisestä...(vuodatus päättyy)
 
Ööö.. tuota, Celeb oletko tarkistanut matkatoimistosta pääsetkö mukaan holhoojan kanssa.. Mulle ainakin oikein terottivat kun soitin, että ikäraja on 18 vuotta (mikä tuntui mun tapauksessa pirun kivalta, kun ei henkkareita mihinkään oo kysytty varmaan ainakaan 10 vuoteen *wirn*)

Ja toinen kysymys.. Mikä uusi biisi???!!
 
Ööö.. tuota, Celeb oletko tarkistanut matkatoimistosta pääsetkö mukaan holhoojan kanssa.. Mulle ainakin oikein terottivat kun soitin, että ikäraja on 18 vuotta (mikä tuntui mun tapauksessa pirun kivalta, kun ei henkkareita mihinkään oo kysytty varmaan ainakaan 10 vuoteen *wirn*)

Ja toinen kysymys.. Mikä uusi biisi???!!

Alle 18-vuotiaat pääsevät risteilylle holhoojan valtuuttaman yli 30-vuotiaan valvojan seurassa jos alle 18-vuotiaalla on mukana valvojan ja huoltajan yhdessä täyttämä huoltajan antama lupa matkustaa valvojan seurassa.
 
Menossa kyl. Meitäkin lähtee vissiin kunnon iso lauma eläimiä... Saa nähdä pysyykö laiva pinnalla. Tuostahan sanotaan, että ensimmäinen ja viimeinen kerta...
 
^^Jep siksi pitäiskin päästä. Meitä lähtee 8, jos eräs 30v. lähtee huoltajaksi mulle ja yhdelle toiselle tyypille. Olis kyllä mahtavaa päästä, tämä on once in a lifetime-juttu ja ei sitä mielellään jättäis väliin.
 
Mie oon kanssa tulossa, samassa porukassa TrashedLostin kanssa ;) Sinnehän on nyt säädetty sellanen, että risteilyn aikana tax freessä ei myydä alkoholia. On tainnu varautua siihen, että laiva on täynnä hevareita ;) Toivottavasti kukaan ei vaan tipu yli.