vous êtes une bande de fous.

Well, the difference between Canada and Quebec is simple:

Canada = YEAH BUSH IS COOL AND WE LOVE U.S !

Quebec = Allez chier bande de manique on veux crisser notre camp pis pus rien avoir à faire avec du monde même !

In my opinion, Quebec is more like a Scandinavia country. I don't know why. Quebec is more European. Canada is more U.S.-PLEASE-FUCK-ME.
 
On fait des bon groupes ? Je connais pas vraiment de bon groupe de Metal quebecois. La plupart c'est de la scrap total.

Le probleme, au niveau musical, c'est la loi 101, qui oublige de passé une majorité de chansons en francais. Et la plupars de la musique Quebecois Francaise est nul a chier (Star Académie.................)

La scene Mettalique de Quebec existe pratiquement pas, c'est déjà un miracle que des groupes viennent perfommer ici.

Personellement, mon but, ici au Quebec, est de lancé cette scene la. De rendre le metal plus puissant et plus présent au Quebec.

Combien de fois j'ai entendu: Fuck je vais démangé en Finlande c'est trop nice la bas le Métal...

Faut que ca change !
 
Fetzer said:
Well, the difference between Canada and Quebec is simple:

Canada = YEAH BUSH IS COOL AND WE LOVE U.S !

Quebec = Allez chier bande de manique on veux crisser notre camp pis pus rien avoir à faire avec du monde même !

In my opinion, Quebec is more like a Scandinavia country. I don't know why. Quebec is more European. Canada is more U.S.-PLEASE-FUCK-ME.

still, you are in american continent...
 
Fetzer said:
Well, the difference between Canada and Quebec is simple:

Canada = YEAH BUSH IS COOL AND WE LOVE U.S !

Quebec = Allez chier bande de manique on veux crisser notre camp pis pus rien avoir à faire avec du monde même !

In my opinion, Quebec is more like a Scandinavia country. I don't know why. Quebec is more European. Canada is more U.S.-PLEASE-FUCK-ME.

you :headbang: ! it's so true.. Canadians people want to be like Americans.. :yell:
 
I know that we're in America, but all the World here is so different... And I don't know, we're not exacly like French... I mean, France is too... don't know... faggot...

The sad thing is that Quebec will never be free of the Canada by political way... we'll have to do some revolution and the do some war, like in the past... (But we'll try to be better than our old patriots)